نمونه فرم راهنمای چگونگی محاسبه امتياز سابقه كار و مشاوره مدیریت

نمونه فرم راهنمای چگونگی محاسبه امتياز سابقه كار و مشاوره مدیریت

تعداد صفحات: 31

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 9500 تومان

تعداد نمایش: 174 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

نمونه فرم راهنمای چگونگی محاسبه امتياز سابقه كار و مشاوره مدیریت

مراحل اجرايي دريافت گواهينامه تشخيص صلاحيت

1 – آيين نامه تشخيص صلاحيت مشاوران، مصوب هيات محترم وزيران به شماره 20637/ت 28437 هـ مورخ 23/4/1384  به همراه آخرين اصلاحات بر اساس بخشنامه شماره 227592/100 مورخ 28/12/84 را از  يكي از نشانی‌هاي زير دريافت كرده و  كاملاٌ مطالعه فرماييد:

http://tec.mporg.ir/AeenNamehFa.asp

http://www.modiriat.ir/klinks.aspx?id=723

2- اين مجموعه راهنما را به دقت و بطور كامل مطالعه فرماييد.

3- فرم­هاي مندرج در پيوست شماره يك اين مجموعه را بطور كامل تكميل نماييد (مكان‌هايي كه علامت  درج شده است توسط كارشناسان مربوطه در مركز نوسازي و توسعه فنّاوري اداري تكميل مي‌شوند. لطفا در اين مكان‌ها چيزي ننويسيد).

4- مدارك مورد نياز را  بر اساس چك ليست مدارك ارائه شده براي تشخيص صلاحيت  مشاوران به طور كامل تهيه كرده و به ترتيب مذكور در چك ليست در يك زونكن قرار دهيد و نام شركت را بطور خوانا بر روي آن بنويسيد.

5- دقت فرماييد كه فقط  اطلاعات خواسته شده را در قالب فرم ها و قالب­‌هاي خواسته شده ارسال كنيد. از ارسال هرنوع مستند ديگر ويا ارسال مستندات و مدارك در هر قالب ديگري جدا پرهيز كنيد. زيرا اين مركز از پذيرش و بررسي آنها معذور است.

6- به منظور پرهيز از مراجعات حضوري و جلو گيري از صرف وقت و هزينه مشاوران، پيش بيني شده است كه شركت‌ها بتوانند از طريق پست الکترونيکي مداركشان را ارسال و تشكيل پرونده بدهند. پرونده الكترونيكي ارسالي از سوي ايشان توسط مركز نوسازي و توسعه فنّاوري اداري رسيدگي شده و در صورت احراز شرايط دريافت گواهينامه، اين شركت‌ها فقط هنگام دريافت گواهينامه اصل مدارك را تحويل مركز داده و گواهينامه خود را دريافت مي­كنند. در اين خصوص رعايت موارد زير الزامي است:

6-1-با توجه به اينكه هنگام تحويل گواهينامه، اين مركز اصل مدارك را تحويل مي­گيرد لذا در صورت مشاهده هرگونه مغايرت مدارك با فايل‌هاي ارسالي (كه نشان از مخدوش شدن مدارك الكترونيكي باشد) علاوه بر اينكه گواهينامه صادره ابطال مي‌شود، نام

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.