مقاله دایناسور چیست

مقاله دایناسور چیست

تعداد صفحات: 5

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 12500 تومان

تعداد نمایش: 610 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مقاله دایناسور چیست

ساختمان بدن دایناسورها

دایناسورها جزو خرندگان بودند و بیشتر از تخم در می آمدند. هیچ دایناسوری نمی توانست پرواز کند و هیچ دایناسوری در آب زندگی نمی کرد.

 

بزرگ ترین دایناسورها بیش از 100 پا (30 متر) درازا و بیش از 50 پا (15 متر) بلندی داشتند مثل ارجنتینوسوروس Argentinosaurus, سیسموسورس (Seismosaurus), آلتراسوروس (Ultrasauros), براچیوسورا (Brachiosaurus) و سوپرسوراس (Supersaurus). کوچک ترین دایناسورها, مثل کمپسوگناتوس (Compsognathus) حدوداً به اندازه یک مرغ بودند. بیشتر دایناسورها بینابین این اندازه ها را داشتند.

سوروپودهای (sauropods) گیاهخوار بزرگ ترین حیواناتی هستند که تا کنون بر روی زمین قدم گذاشته اند. اما نهنگ های آبی رنگ عظیم تر از هر دایناسوری بودند.

 

هیچ کس نمی داند که دایناسورها چه رنگ یا طرحی داشتند.

خیلی مشکل است تا ترسیم کنیم که دایناسورها چه صدایی داشتند, چگونه رفتار می کردند, چه رنگی بودند یا حتی نمی دانیم چگونه بگوییم که آیا یک فسیل نر بوده یا ماده.

 

بیشتر دایناسورها گیاه خوار بودند (همچنین علف خوار نامیده می شوند). برای مثال, ترایسرتوپ ها (Triceratops) دایناسور گیاه خوار بودند.

 

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.