تهيه گوگرد پليمری بعنوان عامل اصلی پخت در ساخت مصنوعات پليمری

تهيه گوگرد پليمری بعنوان عامل اصلی پخت در ساخت مصنوعات پليمری

دسته بندی:

قیمت: 18500 تومان

تعداد نمایش: 178 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

تهيه گوگرد پليمری بعنوان عامل اصلی پخت در ساخت مصنوعات پليمری

چكيده :

تهية گوگرد پليمري بعنوان عامل اصلي پخت در ساخت مصنوعات پليمري

پخت گوگردي رايج ترين سيستم پخت در ساخت مصنوعات پليمري است . اما در اين سيستم پخت معمولاً از گوگرد معمولي استفاده مي شود كه مشكلاتي در پي دارد . مهمترين مشكل استفاده از گوگرد معمولي پديدة شكفتگي (Blooming) است كه بهترين راه حل برطرف كردن آن استفاده از گوگرد نامحلول يا پليمري در پخت آميزه ها است. روشهاي بكار گرفته شده در اين پژوهش شامل : روش ذوب گوگرد معمولي و همچنين هيدروليز  است . گوگرد نامحلول بدست آمده پس از پوشش دهي با روغن آروماتيك در ساخت آميزه هاي لاستيكي بكار گرفته شدند . نتايج تست هاي فيزيكي و مكانيكي بيانگر عملكرد مؤثر گوگرد پليمري بكارگرفته شده مي باشد .

-14-تهيه گوگرد نامحلول به وسيلة هيدروليز

درون بالن سه دهانه 1000 ميلي ليتر تولوئن عاري از آب ريخته سپس با اضافه كردن 250 گرم گوگرد معمولي همزن مكانيكي را روشن كرده تا محلول يكنواختي تشكيل شود. پس از آن با دقت بسيار زياد نسبت به دماي بالن ، شير گاز كلررا به حدي باز مي‌كنيم تا به آرامي حباب گاز كلر در محلول با سرعتي آهسته و مداوم ايجاد شود . سرعت همزن مكانيكي را زياد كرده و بوسيلة مخلوط آب و يخ دماي بالن را در محدودة 10-5 درجه سانتي گراد ثابت نگه ميداريم پس از حدود 15 دقيقه با باز كردن شير سه راهي، گاز دي كلرو دي سولفيد تشكيل شده از سيستم 1 را به سمت سيستم هيدروليز (سيستم 2) هدايت مي كنيم . بالن موجود در سيستم 2 حاوي محلول 20  در صد بي كربنات سديم و سديم پاراتولوئن سولفونات 1 در صد وزني مي باشد و Trap شمارة 1 حاوي محلول 5 درصد بي كربنات وشناساگر فنل فتالئين مي باشد. با وارد شدن گاز S2Cl2 به بالن سيستم 2  هيدروليز آن صورت گرفته و گوگرد نامحلول رسوب مي كند.  بايد اشاره شود كه بالن سيستم شمارة 2  بايد توسط مخلوط يخ و نمك در دماي پائين (حدود صفر درجه) نگه داشته شود. عمل وارد كردن گاز كلر تا زماني ادامه مي يابد كه رنگ محلول موجود در Trap شمارة 2 بيرنگ شود. تحت اين شرايط شير ورودي گاز كلر را بسته و بالن سيستم شمارة 2  را به مدت نيم ساعت كماكان به هم مي زنيم.پس از آن با احتياط بالن فوق را از مجموعه جدا كرده و رسوبات موجود در آن را روي يك قيف بوخنر و كاغذ صافي واتمن صاف مي كنيم. رسوبات به دست آمده را چندين بار با تولوئن گرم شستشو داده و پس از آن در دماي اتاق آنرا خشك مي كنيم.  به دليل وجود درجة تخلخل بالا در رسوبات فوق اين رسوبات به سهولت پودري مي شوند.بازدهي تهية گوگرد نامحلول طبق روش فوق 85 درصد مي‌باشد.

 

فهرست مطالب

ـ كنترل دماي CPU

محافظت از كاركرد Cpu Fan

تنظيم كاركرد Cpu Fan

ـ ارسال و دريافت فايل از طريق Modem توسط دو كامپيوتر از راه دور

modem

modem  چيست ؟

modem چگونه كار مي كند ؟

نمونه هايي چند از modem

انتقال نقطه به نقطه اطلاعات

معرفي

اجزاء

عملكرد عمومي

نيازمنديهاي لايه عمومي

لايه اتصال PPP

پروتكل كنترل – اتصال PPP

خلاصه اي از مطالب

معرفي نرم افزار Super voice جهت انتقال سريعتر و آسانتر اطلاعات

ارسال فايل

دريافت فايل

 

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.