پروژه معرفی شرکت شاداب خراسان

پروژه معرفی شرکت شاداب خراسان

اندازه: 38

تعداد صفحات: 7

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 19500 تومان

تعداد نمایش: 851 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پروژه معرفی شرکت شاداب خراسان

معرفی شرکت شاداب خراسان :
شرکت شاداب خراسان که در سال 1337 تاسیس شد . که در ابتدا این شرکت شخصی بود که بعد ها این شرکت توسط سپاه پاسداران خریداری شد و به عنوان یک شرکت دولتی شناخته شد .
این شرکت دارای تجهیزات و ماشین آلات زیادی می بادش . این شرکت در مشهد کیلومتر 12 جاده قدیم قوچان واقع شده است . از انواع محصولاتی که می توان نام برد که در این شرکت تولید می شود می توان به “رب گوجه فرنگی” انواع کمپوت ها از جمله سیب ، گلابی ، گیلاس ، آلبالو و … ، کسزوجات که مهم ترین آنها عبارتند از : کنسرو عدس ، نخود ، نخود آبگوشتی ، لوبیا ، نخود سبز ، کنسرو بادمجان و کنسرو مخلوط سبزیجات و کنسرو ذرت نیرین و کنسرو لوبیا و قارچ باشد . در کنار این محصولات نیز محصولات متفرقه نیز تولیدمی شود از جمله انواع مرباجات می باشد . و بعضی از محصولات نیز در شرکت های تولیدی دیگر به سفارش شرکت شاداب تولید می شوند از جمله نوشابه ، خیار شور ، ترشی جات ،دوغ و … می باشد .
این شرکت از نظر نیرو کار نیز دارای کادری مجرب می باشد . که نیروهای کارگر و فنی این شرکت در حدود 250 نفر می باشد . البته در ایام پر کار و در زمان کاهش تولید نیز در حدود 150 نفر می باشد و همچنین از نظر کادر مهندسین نیز این شرکت دارای کادری فعال و موفق می باشد . کادر مهندسین از جمله مهندسین کنترل و کیفیت ، مهندسین تولید ، و مهندسین برنامه ریزی و بازرگانی می باشد . در کنار این کادر ها دارای کادر فعال اداری نیز می باشد مانند حسابداری ، نیمه و معاونت می باشد . در این شرکت بزرگ تولید کشور .
مقدمه فرایند :
امروزه با پیشرفتهایی که در زمینه فرایند مواد غذایی ایجاد شده است . که این پیشرفتها باعث شده است که فرایند و تولید مواد غذایی از روش های سنتی به روش های نیمه اتومات و تمام اتومات تغییر ماهیت دهد . که این تغییر ماهیت باعث شده است که محصولات تولیدی با کیفیت بالا و مناسبی به دست مصرف کننده برسد و همچنین کوتاه شدن زمان تولید و سهولت تولید از مزایای دیگر این تغییر ماهیت می باشد در صنعت تولید .
بر همین اساس که تغییراتی در تولید مواد غذایی و فرایند های دیگر صورت گرفته است باعث شده است که محصولی مثل رب گوجه فرنگی نیز تحت تاثیر این تحولات قرار گیرد .
توضیح خط تولید رب گوجه فرنگی از ابتدا تا انتهای تولید این فرایند
در ابتدای تولید این فرآورده باید محصول اولیه که همان گوجه فرنگی می باشد از تولید کنندگان این محصول تهیه گردد .
بعد از انجام عمل تهیه گوجه فرنگی در داخل شرکت یا همان کارخانه تولید باید این محصول توسط مهندسین مربوطه این امر مورد تایید و قبول قرار گیرد . (از نظر بافت ، تازگی ، میزان PH ، و رسیدگی مورد تایید باشد ) پس از اینکه توسط مهندسین صنایع

پروژه معرفی شرکت شاداب خراسان

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.