مقاله در مورد چين و ايران

مقاله در مورد چين و ايران

تعداد صفحات: 49

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 19500 تومان

تعداد نمایش: 589 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مقاله در مورد چين و ايران

مرگ ومير ثبت شده و نظارت در چين موقعيت متداول و رقابت كردن :

خلاصه كردن :

– زمينه :

آمار مرگ و مير در زمان حاضركليد  نهاده ها براي مدركي است مبني بر سياست سلامتي تبعه هم تراز كه همه از آن يك شناخت مختصر داريم .

– در جهت حريم راه مبنا بنياد براي آمار مرگ و مير در چين كه اين دفاتر تقريباَ يكمين يا پنجمين كشور جهاني است كه مناسب براي وصف فرضيه سير تكامل در مرگ و ميرهاي ثبت شده در كشور چين و موقعيت متداول اهميت دارد . براي ارزيابي كردن ، قابليت استفاده آمار انتقالي مطابق آن براي همه گيرشناسي بين المللي در سياست سلامتي.

– موقعيت متداول

– ثبت حياتي سيستم چيني ها ، پوششي دارد حدود 41 شهر نشيني و 85 روستايي و حسابداري دارد . اطلاق  براي تقريباََ 8% از آن جمعيت يا شهروندان .

كيفيتي كه ثبت شده است در شهر نشين ها بهتر از ناحيه روستاييان بوده است و هم چنين شرقي ها بهتر از غربي ها هستند.

-دست آورد منطقه قابل توجه حاكي از بيك متقابل كردن آمار كه شامل :

همه چيز ، همه جا ، وزارت سلامتي معرفي كردن بيماريهاي موضوع سيستم در 1980 كه سبب حاصل شدن آمار مرگ ومير از لحاظ ملي نمايشگر نمونه محل است .

– نمونه به طور جاري عبارت است از 145 شهري و محلي روستايي .

– پوشش جمعيت 75000-30000 و سر جمع حدود 1% از آنها جمعيت شهروند هستند . سبب هاي مرگ و مير هستند از ميان تركيب گدامي معالجه و شفاهي تشريح مرده روشهاي كاربردي مطابق استاندارد رهنمودها  در همه محل ها ارزيابي دوره اي براي تماميت  قابل ثبت هستند .

– رفتار با تصميمات دير تر تحت انتشار مرگ است .

* نتايجي كه DSP بدست آماده است ما را آشنا مي كند براي آگاهي دادن با خاتمه شهروند منطقه اي و تراز سراسري سياست سلامت جنازه ها آنجا نياز دارد به بحراني اطلاعات بر حسب مرگ و ميرجزئيات اعتبار اجرا كردن اين جنبه هست .

– به طور جاري در مسير حركت اين گونه نمونه هاي عمومي مستقر به سيستم ثبت مرگ و مير نگهداشتي زياد وعده ها از نمونه براي به سرعت پيشرفت كردن آگاهي درباره تراز و سبب مرگ و مير در ديگران جريان آهسته جمعيت است .

 مقدمه

اطلاعات بر روي سبب تراز مرگ و مير بحراني هستند در برابر حمايت كردن توسعه از مدرك متفرر بر سياست سلامتي علت آمار مرگ و مير نمايش دادن گذشته تاريخي بلند مجموعه اي از اطلاعات بر روي سلامت جمعيت بر برخي ادامه دادن سرگذشت آن ها را به عقب به خوبي پايان 150 سال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌] 1[ تاكنون به انجام رساندن حياتي سيستم هاي ثبت شده كه دارند مطابق توليد كردن سوابق اينها هستند .

مقاله در مورد چين و ايران

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.