تحقیق سرطان سینه

تحقیق سرطان سینه

تعداد صفحات: 20

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 7500 تومان

تعداد نمایش: 828 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

تحقیق سرطان سینه

سرطان سینه

سینه مجموعه از غذا و بافت چربی می باشد که بین پوست ودیواره سینه واقع شده است .غدد داخل سینه بعد از اینکه زن یک بچه به دنیا آورد ریشه تولید می کنند هر غده همچنین یک لب کوچک می باشد نامیده می شود و تعداد زیادی از این لب های کوچک یک لب را تشکیل می دهند. پانزده تا بیست لب کوچک در هر سینه وجود دارد .

شیر از غده ها  بوسیله راه لوله مانندی که مجراها نام دارند به نوک سینه می رسد. غدد و مجراهای وقتی که یک سینه  پر از شیر باشد. بزرگتر می شوند اما بافتی  که موظف اندازه و شکل سینه می باشد. بافت چربی است همچنین رگ های خونی و رگهای لنفی در سینه وجود دارد . لنف یک مایع شفاف و زلال بوده که محصولات زاید را به غدد لنفی از درون سینه  انتقال می دهد. غدد لنفی کوچک هستند تکه های اندازه نخود بافتی که لنف را تصفیه و تمیز می سازد ساخته شده اند و اغلب غدد  لنفی که سینه را از مواد زاید خالی می کنند، در زیر بازو قرار داشته که زیر بغل (اکسید ) نامیده می شود.

سرطان سینه چیست؟

سرطان سینه وقتی  رخ می دهد که سلولها در سینه شروع به رشد خارج از کنترل نموده و می توانند در نزدیکی بافتها گسترش یافته و در سرتا سر بدن بخش شوند. مجموعه های بزرگی  از این بافت خارج از کنترل تومور نامیده می شود هر چند بعضی از تومورها در واقع سرطان نیستند زیرا آنها نمی توانند منتشر و پخش شوند و یا زندگی سلولهای دیگر را تهدید نمایند (زندگی بکسی را تهدید می کنند این تومورها ، تورموهای خوش خیم نامیده می شوند. تورموهایی که می توانند در سرتاسر بدن یا نزدیک بافتها منتشر و پخش شوند بعنوان سرطان ملاحظه می شوند. (در نظر گرفته می شوند) و تومورهای بدخیم (زیانبخش) نامیده می شوند. بطور نظری هر یک از انواع بافتها در سینه می تواند از شکل یک سرطان یک سرطان را به خود گیرد اما معمولاً آنها از مجراها و غده ها بوجود می آید. زیرا ماهها تا سلولها طول می کشد تا یک تومور به اندازه ای بزرگ شود که درسینه حس گردد. ما تورمورها را در سینه (پستان) موقعی تشیخص می دهیم که قبلا بیماری ایجاد شده است (قبل از احساس آن، ایجاد بیماری می کند.)

چگونه  از سرطان سینه می توانیم جلوگیری کنیم»

مهمترین عوامل خطر ساز برای رشد وتوسعه سرطان سینه نمی توانند بوسیله افراد کنترل شوند. بعضی از عوامل خطر ساز وجود دارد که با یک  خطر افزوده  شده تعامل می یابد. اما هیچ علت واضحی و رابطه موثری وجود ندارد .و هیچ راهی  برای توصیه های قوی وجود ندارد که علتی مشابه و رابطه ای موثر دیده دشده در زمینه تنباکو وسرطان شش  یا ریه وجود دارد چندین عوامل خطر ساز وجود دارد که ممکن است بوسیله یک زن توصیف شود که بطور بالقوه می تواند رشد و توسعه سرطان سینه را تحت تاثیر قرار دهد. اگر امکان داشته باشد یک زن باید از درمانهای جایگزینی هورمونی دراز مدت اجتناب نماید،  قبل از سی سالگی بچه دار شود سینه ها را مراقبت نمایید و از کسب وزن و با ورزش و ژریم مناسب اجتناب نمایند و مصرف الکل را محدوده به یک نوشیدن در روز یا کمتر کاهش دهد . برای زنان در موقعیت خطر بالا ، خطر توسعه سرطان سینه می تواند در حدود 50% با خوردن دارویی به نام توماکسینن تا پنج سال کاهش یابد.

توماکسین اثرات جانبی مشهور و رایج کمتری دارد (مانند بارقه های داغ و نقضان واژینال)، که جدی نبوده و بعضی اثرات جانبی غیر موسوم آن (مانند لخته شدن خون، بسته (رگ بستگی) ریوی ، حمله قلبی ، وسرطان رحم که تهدید کننده زندگی می باشد.

توماکسین  بطور وسیع و زیاد برای جلوگیری استفاده نمی شود. اما  ممکن است در بعضی موارد مفید واقع شود.

اطلاعات محدودی وجود دارد که پیشنهاد شده ویتامین A ممکن است در برابر سرطان سینه محافظت نماید اما به تحقیق بیشتری نیاز دارد قبل از اینکه جلوگیری توصیه شود. دیگر چیزهایی که تحقیق و بررسی شده شامل فیتواستروژن به طور طبیعی  و خداد استروژنهایی که در تعداد زیادی در سویا وجود دارد ویتامین E ، ویتامین C و دیگر داروها می باشد.

آزمایش نمودن بیشتر این مواد نیز باید صورت گیرد قبل از اینکه آنها  بتوانند برای جلوگیری از سرطان سینه توصیه شوند. درست الان مهمترین چیزی که هر زن می تواند  بوسیله آن خطر مردن از سرطان سینه را کاهش دهد بررسی ودیدن ماموگرام (بررسی سینه)منظم می باشد یاد بگیرند. که چگونه سینه خود را مورد امتحان (بوسیله خودشان) قرار ردهند. ویک امتحان  و آزمایش جسمی بوسیله پزشکشان بطور منظم داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر برای جلوگیری سرطان سینه سایت

تحقیق سرطان سینه

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.