تحقیق بررسی قسمت هایی از ماشین های راپیری سولزر مدل F2001 و مدل G6100

تحقیق بررسی قسمت هایی از ماشین های راپیری سولزر مدل F2001 و مدل G6100

تعداد صفحات: 19

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 9500 تومان

تعداد نمایش: 743 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

تحقیق بررسی قسمت هایی از ماشین های راپیری سولزر مدل F2001 و مدل G6100

تولید مقرون به صرفه پارچه

تنوع گسترده سبکها

ماشین پارچه بافی راپیر G6100 بی نهایت انعطاف پذیر است و می تواند برای پاسخگوئی به تغییر در نیازهای بازار به آسانی تطبیق یابد.

تغییرپذیری، لوازم فراگیر و کیفیت پارچه که از خصوصیات ماشین G6100 هستند برتری این ماشین را در بخشهای high fashion مد بالا و در بافت سبکهای چندشافت و پیچیده و پارچه های ویژه نشان می دهد.

گستردگی رنج (range) نخها

این ماشین عملاً با همه انواع نخ کار می کند نخهای تولیدی با مدار طبیعی مصنوعی و ترکیبی، نخهای فیلامنت سلولزی و سینتتیک، تکسچره، نخهای فانتزی، و نخهای تابیده، نخهای شیشه ای اصولاً در این ماشین هیچ محدودیتی برای نمره نخ تار و دانستیته تار وجود ندارد در پود، G6100 با نخهای الیاف کوتاه (6.5-2000 TEX) تا            Tex6(0.5-150)NM  و نخهای فیلامنت بی انتها از (12-3400 d tex)(den 8/10-3000) را به کار می گیرد. تراکم پود بین 1 و
می باشد و عرض پارچه توليدي از 140 تا 280 سانتی متر متغيير است.

ماشین پارچه بافی راپیر G6100 در عرضهای اسمی بین 140 تا 280 سانتیمتر (55 تا 110 اینچ) در پایه های 10 سانتی متر (4) موجود است.

کاهش عرض، براساس عرضهای اسمی به کار گرفته شده 50 تا 80 سانتی متر (20 تا 31 اینچ) می باشد بنابراین ماشین با همه عرضهای رایج پارچه کاملاً تطابق دارد.

تک رنگ و چند رنگ (تا 12 رنگ)

G6100 در فرم تکرنگ با ترکیب کننده پود با ترتیب ثابت 1/1 و یا به شکل یک ماشین چندرنگ با ترتیب آزاد (پیک و پیک) برای 12 رنگ مختلف پود، موجود
می باشد.

نزدیک به 1000 متر در دقیقه

میزان پودگذاری در ماشین 980 متر در دقیقه (1072 یا رد در دقیقه) و دور ماشین بين (360-420rpm) متغيير می باشد. میزان پودگذاری و سرعت بستگی به عرض کار و همچنین کیفیت نخ و سبک بافت دارد

ساختمان فشرده

(compact construction)

ساختمان فوق العاده فشرده برای کارآیی سطوح بالا طراحی شده است طرح دینامیک مطلوب و به دنبال آن کاهش نیروهای فونداسیون ضرورت بستن (پیچ کردن bolt) G6100 را به کف کارگاه منتفی می کند و حداقل نوسان را در طول کار تضمین می نماید.

الف) redimensioning اجزاء پودگذاری اثر مثبتی بر پودگذاری و کیفیت محصول دارد.

ب) فرم جدید محاسبه دهانه تار

به علت کاهش اندازه گیره (gripper) می توان حجم متحرک را کم، حرکت دفتین و بالابر دهانه تار را کوتاه نمود. این مسأله باعث کاهش فشار روی شفت ها و مکانیزم پودگذاری و همچنین نخهای تار و پود می گردد و درنتیجه پودگذاری بسیار روان انجام می شود.

ج) مواد مدرن

در مدل G6100 از چرخهای تسمه دوک به (فلنج) (dual-flange ساخته شده از ترکیب پیشرفته و جدید و تقویت شده و همچنین تسمه های راپیر از الیاف کربن كه مقاومت سايش بسيار بالايي دارد استفاده شده است.

(کنترل مکانیکی یا الکترونیک)

کنترل رنگ

ترتیب رنگ به طور مکانیکی یا الکترونیکی کنترل می شود کنترل مکانیکی توسط یک ماشین دابی یا ژاکارد انجام می شود کنترل الکترونیکی در انواع مختلف (versions) دارای حرکت مکانیکی پودگذاری به وسیله یک واحد مجزای کنترل الکترونیک قابل برنامه ریزی و یک انتخاب کننده رنگ الکترومکانیک عملی می شود به وسیله دابی ها و ماشینهای ژاکارد که به طور الکترونیکی کنترل می شوند، ترتیب رنگ به طور مستقیم و از طریق حرکت پودگذاری و انتخاب کننده رنگ الکترومکانیکی کنترل می شود در طی مرحله بافتن پود کنترل رنگ و همه حرکات پودگذاری همزمان رخ می دهند.

اگر فقط مخلوط کردن (mixing) پود موردنظر است، پیشنهاد می شود از یک مخلوط کننده پود با ترتیب ثابت استفاده شود.

غلتک های تار

نوردهای نیمه یا تمام عرض، با ماکزیمم قطرفلبچ Flange 1000mm (39اینچ) روی ماشین سوار می شوند.

قسمتهای ماشین

1) بوبین های پود11) حرکت پودگذاری
2) تغذیه کننده پود12) شافتها
3) حس کننده الکترونیکی پود13) کناره گیر پارچه
4) کنترل رنگ14) غلتک راهنمای برداشت پارچه
5) چرخ دنده مخصوص بازویی15) غلتک راهنمای پارچه
6) چرخ محور16) غلتک پارچه
7) میله راهنما17) کاربین کنترل
8) محور راپیر18) جعبه کنترل دستگاه
9) سرگیره19) حفاظ نور
10) دفتین20) چراغ اعلام
21) محل مرکزی روغن کاری

محرک ماشین   9.5 *1525

موتور اصلی با استفاده از تسمه های V وکلاج الکترومگنتیک، دنده اصلی و ابزار پودیاب را به کار می اندازد. ترمز، نیز به شکل الکترومگنتیکی عمل می کند. حرکت به جلو معکوس توسط موتور مجزائی امکان پذیر می شود. این موتور در عین حال ابزار پودیاب اتوماتیک را نیز به کار می اندازد.

کنترل تار

عموماً در ماشين G6100 رد شدن تار به طور الکترونیکی کنترل می شود کنترل الکترونیکی تضمین کننده کشش ثابت درنورد تار پرتا خالی می باشد در جاییکه دو نورد half beam نیمه نصب می شود هر نورد موتور راه انداز خود را دارد و بنابراین به علت حرکت مارپیچ دور شونده از اختلاف کشش جلوگیری می شود. کنترل الکترونیکی جریان تار برگشت پذیر است از طریق ورود داده های صحیح میله های استارت را می توان در حداقل ممکن نگهداشت در عین حال موقعی که در موقعیت بالا قرار می گیرد.

نوردتا (با قطر حداکثر mm 800/in31) به وسیله یک دنده سرعت متغیر به طور الکترونیکی کنترل می شود.

ماشین مجهز به یک غلتک متکی به عقب که با فنر بارگیری می شود و ظرفیت وسیعی برای تنظیم افقی و عمودی دارد، می باشد.در صورت درخواست می توان ماشین را مجهز به یک سیستم کنترل مکانیکی جریان تار کرد.

دفتین

دفتین از طریق مبدهای اکسنتر بادامك هاي دوبل که در روغن حرکت می کنند به کار می افتد بازوهای کوتاه دفتین در اتصال با ساختمان قوی دفتین ضربه (beat up) دقیق را تضمین می کند (حتی در سرعتهای بالا و ساختار پیچیده پارچه)

 

 

 

کنترل پارچه

پارچه به وسیله یک دنده برگشت پذیر که مستمراً کار می کند بالا کشیده می شود از طریق یک کلاج اصطکاک (با کنترل عالی) پارچه روی یک نورد 580 میلیمتری (حداکثر قطر پیچش) پیچیده می شود یا می توان آن را به وسیله یک کارپیچ
(batch-winder) پیچید.

تراکم پود را می توان به راحتی با تعویض دنده های مختلف تغییر داد.

در صورت درخواست ما می توانیم G6100 را با یک مسدود کننده جریان تار عرضه کنیم تا بتوان تراکم تار را منطبق بر نیازهای بافت افزایش داد.

تجهیزات بافت که پاسخگوی هر نیازی است

تحقیق بررسی قسمت هایی از ماشین های راپیری سولزر مدل F2001 و مدل G6100

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.