پروژه کارورزی درشرکت اگزوز خودرو خراسان

پروژه کارورزی درشرکت اگزوز خودرو خراسان

دسته بندی:

قیمت: 8500 تومان

تعداد نمایش: 1043 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پروژه کارورزی درشرکت اگزوز خودرو خراسان

انبار مواد اوليه:سالن انبار مساحتي در حدودm) 12*36( دارد ، قفسه هاي مواد اوليه و بعضي قطعات توليد شده توسط پيمانكاران خارج از شركت در دو طرف سالن و كنار ديوارها تا انتها چيده شده اند ، در انتهاي سالن يك اتاق ديگر وجود دارد كه قسمت انبار غير توليدي مي باشد.
به طور كلي انبار مواد اوليه از 3 بخش اصلي تشكيل مي گردد :
1 ـ بخش قطعات اصلي اگزوز كه مهمترين آن شامل مواد اوليه خام و نيمه ساخته ميباشد كه مواد اوليه خام توسط شركتهاي خارجي وايراني تامين مي گردد و مواد نيمه ساخته توسط پيمانكاران داخلي تامين مي گردد .
2 ـ بخش قطعات ريز كه شامل وسايل حفاظت فردي ( ماسك، دستكش، عينك، كفش ايمني ، روپوش و …) و قطعات يدكي دستگاهها و پرسها و ماشين آلات CNC كه اين قطعات از كشورهاي خارجي و ايراني تامين مي گردد .
3ـ دفتر بايگاني
همانطور كه گفته شد كارخانه داراي دو سالن بزرگ و چند سالن كوچكتر جهت كارگاههاي مختلف است ، بخش اعظم پروسه توليد در سالن اول صورت مي گيرد كه شامل خط ماشينكاري و جوشكاري مي باشد .
خط ماشينكاري: در خط ماشينكاري مواد اوليه به دو قسمت تشكيل شده و در دو ايستگاه توليد مي شوند ، 1ـ ورقها كه در خط منبع سازي 2 ـ لوله ها كه در خط لوله سازي توليد مي گردند .
خط منبع سازي :
ـ رول باز كن : اولين دستگاه در خط منبع سازي دستگاه رول بازكن است اين دستگاه ورقهاي پيچيده شده به دور يك هسته را از هم باز مي كند ، اين دستگاه از يك موتور گردان و چند غلطك تشكيل شده است كه ورق بين غلطكها قرار گرفته و باز مي شود به كار افتادن دستگاه بوسيله پدالي است كه در اختيار اپراتور دستگاه قيچي است با فشردن پدال دستگاه به حركت در آمده و ورق به سمت دستگاه قيچي حركت مي كند .
ـ قيچي ورق بر : دستگاه قيچي ورق بر ورق هاي هدايت شده از طرف رول باز كن را در ابعاد مختلف ( بسته به نوع اگزوز توليدي دارد ) برش ميزند .
ـ مارك زني : در اين قسمت جداره هاي برش خورده توسط دستگاه پرس 50 تن مارك شركت توليدي ( اگزوز خودرو خراسان KEM ) زده مي شود
ـ گوشه زني : پس از پروسه مارك زني جداره ها توسط دستگاه پرس 6 تن ضربه اي
گوشه زني مي گردند اين كار به منظور سهولت در عمليات منبع سازي و دوخت زدن ورق صورت مي گيرد .
ـ دستگاه نقطه جوش : دو ورق را روي هم قرار داده و به هم متصل ميكند
ـ دستگاه منبع سازي : به وسيله اين دستگاه اكثر منبع هاي اگزوز خودرو ها ساخته ميشود ، اپراتور اين دستگاه ورقهاي به هم نقطه جوش شده را دروي صفحه دستگاه قرار مي دهد و دكمه مربوط دستگاه را فشار مي دهد دستگاه ورقها را به داخل كشيده و توسط دو اهرم به طرفين ورق فشار مي آورد و آنها را دور يك هسته بر مي گرداتد و به هم نزديك مي كند سپس يك نوار دوخت زن از روي لبه ها ي ورق عبور كرده و آنها را به هم دوخت مي زند در اينجاست كه ورق حالت منبع را به خود مي گيرد نوار دوخت زن در مسير برگشت خود منبع را به خارج دستگاه هدايت مي كند و از كانالي خارج مي كند .
ـ فلانچ كن مكانيك و هيدروليك : اين دستگاه لبه هاي منبع ساخته شده را برميگرداند.

پروژه کارورزی درشرکت اگزوز خودرو خراسان

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.