مقاله در مورد front page

مقاله در مورد front page

تعداد صفحات: 45

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 8500 تومان

تعداد نمایش: 470 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مقاله در مورد front page

مقدمه

نرم افزار  Front page  از جمله نرم افزارهایی است که به کار گیری ابزارهای قوی کمک شایانی در ساختن سایت وب به کاربران مینماید.

با استفاده از این نرم افزار نیازی به ایجاد صفحات به طور مستقیم در    HTML  نمی باشد  بلکه با استفاده از فرامین و منوهای کاملا آشنای برنا مه های مایکروسافت میتوانیدا ین کار را انجام دهید.

با استفاده از برنامه  Front page  میتوانید ساختار کلی صفحات وب را طراحی نموده و با خلق صفحات مورد نیاز متن ساختار را تشکیل دهید. آن گاه برای هر چه زنده و جذابتر نمودن صفحات از ویژگیهای تقابلی و چند رسانه ای بهره بگیرید و در نهایت با بارگذاری فایلها روی سرور وب آنها را در شبکه انتشار دهید.

Front page   قادر است بسیاری از اسناد Office را مستقیما به داخل صفحات جدیدweb   وارد کند.  در هر صورت     Front page   کلیه ابزار و توابعی را در بر میگیرد که شما برای ایجاد سایتهای   web و نمایش آنها در Internet   یا    Interanet های خصوصی نیاز دارید.

Front page  یک فرمان   toggle  به شما ارائه میدهد تا بتوانید در حالی که در نمای معمولی و طبیعی خود قرار گرفته اید برچسبهای     HTML  مربوط به یک صفحه را به طور سریع مشاهده نمایید.

Front page  بدون اینکه ترتیب کد توضیحات یا فاصله گذاری تغییر دهد کد    HTML را که در برنامه های دیگر ایجاد شده است وارد میکند و در نهایت شما کنترل لازم را در اختیار دارید.

اصول اولیه Front page

1- کادر منوی برنامه کاربردی : با کلیک نمودن بر روی آ یکن    Front page یک کادر باز شو راه اندازی میگردد که شامل گزینه هایی برای پنجره  Front page  میباشد.

2- اسامی صفحه و سایت وب : هنگامی که یک وب ایجاد میگردد نامی برای آن در نظر گرفته میشود.

3- نوار منو و نوار های ابزار : بطور پیش فرض برنامه   Front page  نوار منو نوار ابزار استاندارد و نئار ابزار قالب بندی را نمایش میدهد. برای تغییر نوارهایی ظاهر میشوند سپس      view>Toolbar  را انتخاب نموده و گزینه های مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال نمایید.

4- نوار نماها (  View bar  ):      Front page  به طور پیش فرض در نمای   Page  باز میشود. روی هر یک از پنج آ یکن دیگر برای مشاهده نمای دلخواه خود کلیک نمایید:

Folder برای مرتب کردن فایلها و پوشه ها    reports  برای دسترسی به فایلها پیوندها و تصاویر یک سایت باز شده   web  و    Navigation  به منظور مشاهده و ویرایش ساختار یک سایت وب و     Hyperlinks برای دیدن پیوندهای مربوط به هر صفحه در یک سایت وب و     Tasks  به منظور بررسی ایجاد یا ویرایش یک فهرست    To-Do  برای سایت وب.

5- برگه های نمای صفحه:    Front page  به طو رپیش فرض در نمای   Normal  باز میگردد و به شما امکان میدهد تا صفحه وب را بگشایید. به منظور مشاهده یا ویرایش یک کد بندی صفحه روی  HTML  کلیک نمایید و برای دیدن روش مشاهده صفحه در مرورگر وب روی   Preview کلیک نمایید اگر مرورگر    Micrisoft   و   Internet Explorer بر روی سیستم شما نصب نشده باشد   “preview” ظاهر نخواهد شد.

6- روند پیشرفت   download : مادامی که    Front page  در حال باز کردن یک صفحه وب میباشد آ یکن مربوطه میچرخد و به مجرد اینکه کلیه فایلهای مربوط به صفحه باز شوند متوقف خواهد شد.

7- زمان بر آورد شده برای     Download   :  Front page به طور پیش فرض برای نمایش مدت زمان تنظیم شده است

مقاله در مورد front page

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.