مقاله ترجمه شده بتن تزئيني

مقاله ترجمه شده بتن تزئيني

اندازه: 44

تعداد صفحات: 7

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 19500 تومان

تعداد نمایش: 553 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مقاله ترجمه شده بتن تزئيني

بتن تزئيني دارای ساختارهايي از بتن است که در که اکيداً به عناصر عملکرد بتن ها ارتباطی ندارد, به کار می رود.بتن بخاطر استحکام زيادش به ويژه زمانی که با فولاد rebar ترکيب می شود با ارزش پنداشته می شود. بتن می تواند برای ديوارهای تزئيني, کف زمين و سردر باجه ها که از نظر ساختاری زيبا و معتبر هستند به کار می رود اما پرداخت رنگ و روغن تزئيني ايجاد می کند که سنگ جلاداده ای را نشان می دهد و موادش هزينه کمی را در بردارد.

اشکال بتن تزئيني
سردر بتونی باجه ها
تنوع بتن بطور مطلوب سردر بتونی باجه ها ی با شکوهی را می سازد. سردر باجه ها از بتنی ساخته شده که در مدلی ساخته می شود که با گرانيت و سنگ مرمر نمی توان در آن سايز و اندازه ساخت.
ارتفاع, رنگ و بافتها می توانند به آسانی تغيير داده شوند. اقلام عملی يا زيبايي شناختی می توانند در بتن هايي مانند نرده هاي برنجی يا اقلام شخصي يا ظروف مانند قفسه ها, سنگواره ها يا يادبودهايي که ارزش احساسی دارند تجسم شوند.

رنگ کننده های مکمل
مواد رنگی برای رنگ کردن سطحی به طور متراکم با ترکيب بتن مخلوط می شود. اکثر رنگ کننده ها اکسيدهای آهن هستند و می توانند رنگ های مشکی, زرد و قرمز توليد کنند. سبزها می توانند با استفاده از کروميوم ساخته شوند و رنگ آبی سير برای توليد انواع رنگ های آبی بکار می روند.
برخی از ترکيبات که برای ايجاد رنگ بکار می روند فلزات سنگين هستند و می توانند در طول ساييدن و جلای بتن آزاد شوند . اين فلزات سنگين می توانند موجب مشکلات تنفسی سخت و صدمه به محيط شوند.
پيشرفت های جديدي در رنگ مکمل بتن انجام شده که اکسيد آهن معمولی که براساس رنگدانه هايي است که با استفاده از رنگدانه هاي نوع مصنوعی که رنگدانه های اوليه مصنوعي يا SYPP ناميده می شوند شوره زدگی و بی رنگی قليايي را از بين می روند استفاده نمی کنند. اين رنگدانه های اوليه مصنوعی در شکل امولوسيون مايع وجود دارند و برای سهولت استفاده و صرفه جويي در هزينه زياد برای کاربران به اندازه زيادی غليظ می شود. SYPP در تمام رنگهای اوليه شامل زرد, آبی, مشکی, سبز, سفيد و قرمز موجود هستند. SYPP همچنين برای ايجاد portion control colorant در جهت افزايش ارايه رنگ به هر رنگ زميني که امروزه در پرداخت های رنگ و روغن بتن رايج هستند با رنگدانه ها و مواد جلوگيري ترکيب می شوند.

منقوش کردن
الگو ها برای ايجاد بافتها يا نمای آجر يا سنگ داخل ورقه هاي باريک و مرطوب بتن فشار داده می شوند .

مقاله ترجمه شده بتن تزئيني

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.