قالب وردپرس فروشگاهی Atom

قالب وردپرس فروشگاهی Atom

دسته بندی:

قیمت: 19500 تومان

تعداد نمایش: 1336 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

قالب وردپرس فروشگاهی Atom

قالب وردپرس فروشگاهی Atom یک قالب حرفه ای و شکیل برای ایجاد فروشگاه حرفه ای در وردپرس می باشد ظاهر این قالب فروشگاهی وردپرس بسیار جذاب و شکیل می باشد که سبب کاربر پسند شدن فروشگاه اینترنتی شما می شود. اگر برای فروشگاه اینرنتی خود دنبال قالب فروشگاهی وردپرس هستید ما قالب Atom وردپرس رو به عنوان یک قالب ویزه با امکاناتی بی نظیر برای فروشگاههای حرفه ای معرفی می کنیم. با انتخاب قالب وردپرس اتم شما هم یک سایت فروشگاهی زیبا با وردپرس برای خود راه اندازی کنید.

قالب وردپرس فروشگاهی Atom قالب حرفه ای فروشگاه در وردپرس

قالب وردپرس فروشگاهی
قالب وردپرس فروشگاهی

امروزه سایت های فروشگاهی زیادی رو میبینیم که با سیستم وردپرس راه اندازی میشه و در این میان رقبای شما هم به دنبال بهتر بودن هستن , گام اول می تونه انتخاب یک قالب حرفه ای برا تجارت آنلاین می باشد اگر شما می خواید در بین قالب های وردپرس فروشگاهی یکی از بهترین ها رو انتخاب کنید قالب وردپرس فروشگاهی اتم جزو قالب های زیبا و حرفه ای هستش که قابلیت های یک فروشگاه حرفه ای رو به صورت زیبا داخلش خودش جا داده و می تونه انتخاب مناسب برای فروشگاه وردپرس شما باشه.

قالب وردپرس اتم کاملا ریسپاسنیو و واکنشگرا

قالب وردپرس اتم کاملا ریسپاسنیو و واکنشگرا
قالب وردپرس اتم کاملا ریسپاسنیو و واکنشگرا

ریسپانسیو بودن و واکنشگرا بودن قالب امروزه یکی از اولویت های انتخاب قالب وب سایت می باشد و بدون شک شما هم در انتخاب قالب وردپرس سایت خود این مورد رو جزو اولویت های خود قرار دادید قالب وردپرس فروشگاهی Atom با طراحی کاملا حرفه ای و استاندارد قابلیت راکنشگرا بوذن رو داره و به صورت کامل در همه دستگاههای قابل نمایش می باشد.

قدرت گرفته از فروشگاه ساز قدرتمند ووکامرس

قدرت گرفته از فروشگاه ساز قدرتمند ووکامرس
قدرت گرفته از فروشگاه ساز قدرتمند ووکامرس

قسمت فروشگاه قالب وردپرس atom با فروشگاه ساز قدرتمند وردپرس یعنی ووکامرس ایجاد شده , ووکامرس حرفه ای ترین ماژول ایجاد فروشگاه در وردپرس میباشد که اگر با این افزونه وردپرس آشنا باشید میدونید که قابلیت های حرفه ای رو داره و فروشگاه شما رو بدون هیچ گونه عیب و نقصی پیاده سازی می کنه.

دارای افزونه ارجینال روولیشن اسلایدر برای ساخت اسلایدر

دارای افزونه ارجینال روولیشن اسلایدر برای ساخت اسلایدر
دارای افزونه ارجینال روولیشن اسلایدر برای ساخت اسلایدر

یکی از حرفه ای ترین و بهترین افزونه های وردپرس برای ساخت اسلایدر افزونه روولیشن اسلایدر می باشد. روی قالب فروشگاهی وردپرس Atom نسخه ارجینال این افزونه قرار داده شده که به شما اجازه ایجاد بی نهایت اسلایدر های حرفه ای متحرک با انیمیشن های زیبا ایجاد کرده و داخل سایت به نمایش بزارید و یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی می تونه همین بخش اسلایدر باشه که شکیل بیودن فروشگاه رو چند برابر می کنه.

دارای افزونه ارجینال ویژوال کامپوسر برگه ساز حرفه ای قالب

افزونه ارجینال ویژوال کامپوسر برگه ساز حرفه ای قالب
افزونه ارجینال ویژوال کامپوسر برگه ساز حرفه ای قالب

برگه ساز و ویرایگشر قالب مثل دیگر قالب های حرفه ای وردپرس با ویژوال کامپوسر ایجاد شده است . برگه ساز این قالبیت رو به شما میده تا بتونید در یک محیط گرافیکی به راحتی صفحات سایت خودتون رو بچینید و به اون صورتی که می خواید به نمایشش بزارید با این قابلیت شما می تونید به راحتی در کمترین زمان ممکن بی نهایت برگه با طرح های مختلف ایجاد کنید.

مگا منو ی حرفه ای برای نمایش دسته بندی محصولات

قالب وردپرس
قالب وردپرس فروشگاهی Atom

امروزه در اکثر فروشگاهها شاهد این نمونه از منوها هستیم که به صورت عریض تمام دسته بندی محصولاتشون رو به زیبایی همراه با یه تصویر برای مشتریانشون به نمایش میزارن این عمل هم باعث زیبایی سایت میشه و هم باعث میشه مشتری داخل سایت به راحتی بتونه قسمت های مختلف رو ببینیه و به راحتی محصول مورد نظر رو پیدا کنه قالب وردپرس فروشگاه Atom دارای مگا منو فوق العاده زیبایی هستش که بهتون اجازه میده به راحتی محصولات و دسته بندی ها رو داخل منو جا بدید و برای هر چه زیبا تر شدن سایتتون از این امکان بی نظیر استفاده کنید.

قابلیت ایجاد تخفیف برای محصولات همراه با نمایش تایمر زمان

قالب وردپرس فروشگاهی Atom
قالب وردپرس فروشگاهی Atom

در قالب وردپرس فروشگاهی Atom قابلیت ایجاد تخفیف برای بازه زمانی های دلخواه وجود داره که بازه زمانی ایجاد تخفیف رو به صورت تایمر داخل سایت کنار محصول به زیبایی به نمایش میزاره شاید این امکان رو کمتر در هر قالبی مشاهده کنید . داخل دمو این قابلیت رو می تونید مشاهده کنید که امروزه یکی از مهمترین و ویژه ترین قسمت های سایت های فروشگاهی هستش.

نمایش سریع محصول در لایت باکس پاپ آپ

قالب وردپرس فروشگاهی Atom

یکی دیگه از قالبیت خوب قالب وردپرس فروشگاهی Atom مثل اکثر فروشگاه ها نمایش سریع محصول هستش به این صورت که نیازی نباشه کاربر وارد ادامه مطلب محصول بشه و بخواد جزیات محصول رو ببینه وقتی روی گزینه نمایش سریع کلیک میشه یک پنجره پاپ آپ به صورت لایت باکس باز میشه و جزئیات محصول رو به مشتری نمایش میده.

برخی از ویژگی ها و قابلیت های حرفه ای و بی نظیر قالب وردپرس فروشگاهی Atom در تصویر زیر می تونید مشاهده کنید

قالب وردپرس
قالب وردپرس فروشگاهی Atom

قالب اتم دارای بسته نصبی اسان به صورت پیش نمایش فارسی

قالب وردپرس فروشگاهی Atom ووکامرس به صورت بسته نصبی ارائه شده یعنی در کمتر از 2 دیقه با راه اندازی بسته نصبی شما سایتی دقیقا شبیه به پیشنمایش فارسی قالب وردپرس فروشگاهی اتم خواهید داشت و این امر باعث سرعت عمل در کارهای شما می گردد.

 

اين قالب فقط شامل بسته نصبي اسان همانند دمو در 5 دقيقه مي باشد

همراه هدیه ویژه افزونهwordpress-seo-premium

دمو اصلی قالب

قیمت خرید قالب 25000هزار تومان

قالب وردپرس فروشگاهی Atom

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.