طرح کار افرینی کارخانه تولید آبمیوه ای سو

طرح کار افرینی کارخانه تولید آبمیوه ای سو

اندازه: 1000

تعداد صفحات: 40

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 8500 تومان

تعداد نمایش: 719 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

طرح کار افرینی کارخانه تولید آبمیوه ای سو

مقدمه:
كارخانجات توليد كنسانتره آبميوه از محصولات باغات كشور و استان آذربايجان غربي ضمن حفظ نگهداري باغات موجب شده تا زمينه اي براي اشتغال و ارزآوري جديد فراهم آورد به طوريكه از محل صادرات كنسانتره و آبميوه به طور متوسط ساليانه بالغ بر 40 ميليون دلار ارز عايد كشور شود. شركت شهدآب در راستاي سياستهاي كلي دولت مبني بر انجام سرمايه گذاري هاي مورد نياز و به منظور كمك به حل مشكل باغداران در سال 29/2/63 توسط بانك صادرات آذربايجان غربي به صورت سهامي خاص تشكيل شد. و با مشاركت بانكهاي كشاورزي و صادرات ايران با ايجاد كارخانه توليد كنسانتره آبميوه با ظرفيت اسمي سالانه 5000 تن كنسانتره انواع آبميوه در سال 1371 به بهره برداري رسيد و اين شركت با پذيرش سازمان بورس اوراق بهادار به سهامي عام تبديل شد و سهام آن بر بازار بورس عرضه شد به طوري كه در حال حاضر سهام شركت شهدآب قابل معامله در بورس اوراق بهادار مي باشد و به كشورهاي افريقايي، اروپايي، آسيايي و در آمريكاي شمالي صادر مي نمايد.

تاريخچه فعاليت و نوع شركت:
شركت شهدآب (سهامي عام) در تاريخ 12/6/71 به صورت شركت سهامي خاص تاسيس شده و طي شماره 1075 مورخه 29/2/63 در اداره ثبت شركت ها و مالكيت صنعتي اروميه به ثبت رسيده است. شركت در تاريخ 2/2/77 به شركت سهامي عام تبديل و در تاريخ 17/9/77 در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شده است در حال حاضر شركت شهدآب جزو واحدهاي تجاري فرعي شركت خاصي نيست و واحد تجاري اصلي نهايي گروه شركت سرمايه گذاري غدير امور شركتهاي بانك كشاورزي و كارگذاري ايين است مركز اصلي شركت در اروميه مي باشد.

 

طرح کار افرینی کارخانه تولید آبمیوه ای سو

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.