طرح کارآفرینی توليد دارو هاي گياهي

طرح کارآفرینی توليد دارو هاي گياهي

تعداد صفحات: 8

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 7500 تومان

تعداد نمایش: 1247 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

طرح کارآفرینی توليد دارو هاي گياهي

موضوع طرح : توليد دارو هاي گياهي

ظرفيت : 270 هزار تيوپ پماد و 3 ميليون عدد قرص در سال

مجوز هاي لازم: اعلاميه تاسيس

سرمايه گذاري كـل: 1370 ميليون ريال

سهم آوردة متقاضي: 170 ميليون ريال

سهم تسهيلات: 1200 ميليون ريال

دورة بازگشـت سرمايه: 7/2 سال ( معادل 32 ماه )

سود ويژه : 85/466 ميليون ريال

ميزان اشتغالزايي : بيست نفر

مقدمــه:
استفاده از داروهاي مختلف در زندگي روزمره انسانها امري اجتناب ناپذير است، وقتي كه بيماري به وجود مي‌آيد جهت رفع آن نياز به استفاده از دارو احساس مي‌شود. در گذشته كه هنوز علم طب مجهز به تكنولوژيهاي جديد نشده بود ، پزشكان جهت رفع درد بيماران و بهبود آنان از گياهان استفاده مي‌نمودند ، گياهاني كه داراي مواد مؤثره بودند شناسايي و گردآوري و به عنوان گياهان دارويي شناخته شدند. به مرور زمان با تكامل علم شيمي مواد مؤثره اين گياهام مشخص و تجزيه گرديد و در لابراتوراهاي داروسازي موادمؤثره مشابه به صورت شيميايي ساخته شدند و به اين ترتيب داروهاي شيميايي كه مي‌تونستند در حجم وسيع‌تر و به صورت راحت‌تري توليد شوند، جايگزين بسياري از گياهان گرديدند.
امروزه عقيده بسياري بر اين نكته معطوف گرديده كه استفاده از داروهاي شيميايي مي‌تواند داراي عوارض جانبي باشد و لذا بهتر است تا دوباره از گياهان جهت كنترل بيماريها استفاده نمود، منتها اين بار اين تفاوت وجود خواهد داشت كه با پيشرفت علم مي‌توان دزهاي مورد لزوم و كنترل شده را در داروهاي گياهي توليد شده وارد نمود.
در هرصورت وجود فلورهاي طبيعي مناطق مختلف مي‌تواند انگيزه مناسبي براي ايجاد كارخانه هاي توليد گياهان دارويي باشد كه در كنار دانش فني و تخصص لازم موجب به وجود آمدن اشتغال، كاهش خروج ارز از كشور و در نهايت حصول سود و حتي ارزآوري خواهد شد.
توجيه فني:
جهت ساخت كپسول آنتوم و پماد كاپسي كوم معمولا ماده موثره گياهي در تركيبي با موادي چون وازلين، لانولين، نشاسته و لوبريكنه قرار خواهد گرفت. در تهيه پماد مواد مورد لزوم به صورت خمير در آمده و پس از همزني كامل و همژنيزه شدن با دستگاه پماد پركن وارد تيوپهاي پماد مي‌شوند در تهيه قرص ها نيز مواد مورد لزوم پس از مخلوط شدن، خشك شده و به صورت قرص در لوله هاي مخصوص پر مي‌شوند.
دستگاهها و ماشين‌آلات خط توليد پماد و قرص داراي تكنولوژي پيچيده اي نمي‌باشند و كليه ماشين‌آلات خط توليد در داخل كشور قابل ساخت بوده و نياز به خروج ارز جهت خريد آنها نمي‌باشد.

طرح کارآفرینی توليد دارو هاي گياهي

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.