تحقیق شرکت ايران شرق

تحقیق شرکت ايران شرق

اندازه: 183

تعداد صفحات: 24

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 19500 تومان

تعداد نمایش: 1129 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

تحقیق شرکت ايران شرق

مقـدمـه
گروه صنعتي ايران شرق در سال 1356 در شهرستان نيشابور پس از اخذ موافقت اصولي از اداره كل صنايع خراسان، در زميني به وسعت 30130 مترمربع كار خويش را آغاز نمود.
پس از ايجاد سالن وتهيه ماشين آلات موردنياز در زمينه توليد بخاري و آبگرمكن نفت سوز موفق گرديد پروانه تأسيس خود را از اداره كل صنايع خراسان اخذ نمايد و سپس در ارديبهشت ماه سال 62 پس از ثبت شركت در اداره ثبت اسناد نيشابور با توجه به امكانات خود و فعاليت مؤسسين آن پروانه بهره برداري با ظرفيت تعداد 000/20 دستگاه بخاري و آبگرمكن در سال را كسب نمود. در سال 1369 با تغييراتي كه در سيستم داده شد توانست ظرفيت توليد خود را به 000/100 دستگاه بخاري و آبگرمكن در سال افزايش دهد و چون كشور اسلامي ما مي رفت كه با استفاده از امكانات بيشتر در جهت رفاه هموطنان گامهاي مؤثرتري بردارد و استفاده از گاز براي سوخت توليد منطقي تر بود. لذا اين شركت نيز توليدات خود را به صورت گازسوز برنامه ريزي و ارائه نمود. شركت ايران شرق نيشابور در طول بيست سال فعاليت و تجربه در زمينه صنايع لوازم خانگي و بهره گيري از بهترين و مجهزترين ماشين آلات، متخصصين و كاركنان باتجربه و ايجاد خطوط مكانيزه توانسته است به توليد انبوه با كيفيت ترين بخاري و آبگرمكنهاي گازي و نفتي دست يابد. كوره لعاب شركت با استفاده از سيستم پيشرفته تشعشعي گامي اساسي در بالا بردن كيفيت قطعات محصول توليد شده داشته بطوريكه توانسته است در بازارهاي داخلي و خارجي همواره مطرح باشد از پايبندي به شعار «ايمني و كيفيت عالي با توليدات ايران شرق» به كسب رضايت مشتريان بسياري نائل شده است. امروز عرصه محصولات ايران شرق نيشابور از طريق نمايندگيهاي فعال در سرتاسر ايران انجام مي پذيرد.
هدف و انگيزه شروع فعاليت
هدف از فعاليت ابتدا با درك نيازهاي مردم طبقات ضعيف شروع گرديد و به تدريج با ايجاد شغل و بكارگيري كارگران كه به طور منفرد بكار اشتغال داشتند و حمايت از توليدات آنان اقدام به ايجاد مجتمع كنوني گرديد.
چند نوع بخاري و چند نوع آبگرمكن توليد مي كنيد ؟
توليدات شركت بخاري گازسوز در شش مدل با ظرفيتهاي مختلف و آبگرمكن گازسوز و نفت سوز در چهار مدل با ظرفيتهاي مختلف مي باشد كه با استفاده از ورق آهن و رگلاتور گازي و كاربراتور و نيز يك سري لوازم متفرقه ديگر توليد مي شود.
بديهي است كه استفاده از ماشين آلات تراشكاري، انواع پرسهاي سبك و سنگين، خم كاري، نقطه جوش، رنگ آميزي، لعابكاري براي تكميل نمودن توليدات ضروري است.
تهيه مواد اوليه: از كجا تهيه مي كنيد، مشكلات تهيه مواد
قسمي از مواد اوليه كه از داخل كشور تهيه مي شود، بوسيله ناظرين خريد، خريداري و به انبار شركت تحويل مي گردد و آن قسمت از مواد كه مي بايستي از خارج وارد شود پس از اخذ موافقت از وزرات صنايع و مركز تهيه و توزيع و تخصيص ارز صادراتي از طريق انجام گشايش اعتبار به كشور وارد و مورد استفاده قرار مي گيرد.
چه برنامه هايي براي آينده شركت داريد ؟
برنامه ريزي توسعه وافزايش توليد و نيز توليد آبگرمكن لحظه اي ديوار و پكيچ (شوفاژ) ديواري جزء برنامه هاي توسعه آينده شركت مي باشد.
وضعيت سيستم بانكها و همكاري آنها با صنعت چگونه است

تحقیق شرکت ايران شرق

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.