مقاله تجارت الکترونیک و تجارت سنتی

مقاله تجارت الکترونیک و تجارت سنتی

تعداد صفحات: 14

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 7500 تومان

تعداد نمایش: 615 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مقاله تجارت الکترونیک و تجارت سنتی

نحوه گذر از روش تجارت سنتي به تجارت الكترونيكي در بازرگاني خارجي ايران
چكيده
در اين مقاله سعي شده است تا راهكارهائي به منظور سوق دادن تجارت سنتي در ايران به سمت تجارت الكترونيكي ارائه گردد. دراين راستا ضمن نگاهي به مفاهيم اين تجارتها، روند گسترش تجارت الكترونيكي در جهان و گريز ناپذير بودن استفاده از آنها بررسي گرديده است. همچنين با استفاده از تجربه هاي برخي كشورها و در نظر داشتن سياستهاي كشوري، روشهائي براي راه اندازي و گسترش تجارت الكترونيكي ارائه گرديده است.
كلمات كليدي
تجارت سنتي، تجارت الكترونيكي، بازرگاني خارجي.
1- مقدمه
نکته :بسياري از متخصصين در زمينه هاي مختلف باور دارند كه در سالهاي اخير انقلابي در زمينه اطلاعات به وقوع پيوسته كه جهان را در بسياري از جنبه هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي، سياسي و نظائر آن دستخوش تحولات عظيمي نموده است. برخي عقيده دارند كه اين مطلب باعث وارد شدن جهان در عصر بزرگي از اطلاعات شده، بطوريكه تاثيرات عميقي در روابط افراد، شركتها و دولتها در زمينه هاي ياد شده داشته است .
در اينراستا، تاثير عنوان شده در زمينه اقتصادي بسيار چشمگير است. مبادلات تجاري بين افراد با يكديگر، شركتها با هم، افراد با شركتها و نيز دولتها حالت سنتي خود را كه بر پايه مدارك و اسناد كاغذي بوده رها كرده و به سمت انجام آنها با استفاده از تكنولوژي جديد حركت مي كند. ويژگيهاي تجارت به روش جديد باعث شده كه با عقب افتادن از اين حركت، نتيجه اي جز منزوي شدن در عرصه اقتصادي حاصل نيايد .
در مقاله حاضر، ابتدا نگاهي به مفهوم تجارت سنتي و سپس الكترونيكي شده و ويژگيهائي از هر كدام مطرح گرديده است.
در رابطه با تجارت الكترونيكي، روند گسترش آن در جهان مورد توجه قرار گرفته و در اين زمينه به فعاليتهاي چند كشور اشاره گرديده است.
در ادامه موارد مطرح شده، گريز ناپذير بودن استفاده از تجارت الكترونيكي مورد بررسي قرار گرفته و دلايلي براي آن آورده شده است.
در زمينه بررسي روند گسترش تجارت الكت

مقاله تجارت الکترونیک و تجارت سنتی

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.