افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس WPML

افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس  WPML

دسته بندی:

قیمت: 10000 تومان

تعداد نمایش: 1066 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس WPML

یکی از قدرتمند ترین افزونه های چند زبانه کردن سایت وردپرس افزونه قدرتمند WPML هست که به راحتی امکان ایجاد سایت چند زبانه رو به وردپرس میده. در حال حاظر برترین و قدرتمندترین پلاگین ایجاد سایت چند زبانه شده. کلیه قالب های روز دنیا با این پلاگین برای چند زبانه شدن سازگار میشن و این نیز یکی از از نشانه های حرفه ای  بودن این افزونه وردپرس هست. در ادامه به دیگر روش های موجود ترجمه سایت وردپرس برای چند زبانه شدن رو خواهم گفت تا خودتون بهترین روش موجود رو انتخاب کنید.

افزونه وردپرس چند زبانه کردن سایت WPML

افزونه وردپرس چند زبانه کردن سایت WPML

بروز رسانی افزونه wpml چند زبانه کردن سایت وردپرس  به نسخه 3.5.1.1

بروز رسانی [ndn افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس wpml به نسخه 3.5.0

بروز رسانی افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس wpml به نسخه 3.3.5

بروز رسانی افزونه ترجمه چند زبانه کردن سایت وردپرس wpml به نسخه 3.3

بروز رسانی افزونه ترجمه چند زبانه کردن سایت وردپرس wpml به نسخه 3.2.7

– فارسی سازی افزونه

بروز رسانی افزونه ترجمه سایت وردپرس به چند زبان wpml به نسخه 3.2.2

بروز رسانی افزونه ترجمه سایت وردپرس به چند زبان wpml به نسخه 3.1.9.7

– سازگاری با نسخه جدید وردپرس

بروز رسانی افزونه wpml چند زبانه کردن سایت به نسخه 3.1.9.6

روش ترجمه سایت برای چند زبانه شدن وردپرس

اگر با قابلیت چند زبانه کردن سایت آشنا باشید در ودرپرس افزونه های زیادی برای این کار وجود داشت که ترجمه رو به صورت خودکار انجام میدادم یعنی با نصب و راه اندازی این افزونه های ترجمه و تنظیم آنها میومدن ترجمه رو به صورت خودکار با استفاده از ترنسلیتور های گوگل و بینگ برای ترجمه محتوای سایت استفاده می کردن و این اصلا درست نیست , یعنی معنی و ترجمه درست و حستبی تحویل نمیده , پس این روش برای سایت های حرفه ای که می خوان سلیتشون چند زبانه باشه مفید نیست. روش بعدی ایجاد بخش های مجزا برای هر زبان بود یعنی بیایم برای مثلا زبان فارسی که در دامنه اصلی نصب میشه یه وردپرس فارسی نصب کنیم و برای زبان دیگه مثلا  انگلیسی , عربی , فرانسوی و … ساب دامین ایجاد کنیم و وردپرس رو به صورت انگلیسی نصب کنیم یعنی مجددا باید همه کارهایی که روی سایت فارسی انجام دادیم مجددا یک سایت انگلیسی راه اندازی کنیم که کاملا اختصاصی باشه و حتی مطالبش دستی نوشته میشه این روش خوب هست ولی اشکالی که داره این هست مثلا کاربر داخل یه صفحه از صفحات فارسی هست اگه بخواد انگلیسیش و ببینه روی پرچم زبان مورد نظر کلیک می کنه با این کار مستقیم به صفحه اصلی سایت انگلیسی میره و اون برگه ای که می خواست انگلیسیش و بیاره براش نمیاد و مجددا باید دنبال صفحه ای که داشت می خوند بگرده و پیداش کنه. این روش برخی اشکالات و داره و دست و پا گیر هست.

و اما افزونه WPML ابر قدرت در زمینه چند زبانه کردن سایت , همه روش های قبلی موجود رو کامل تر کرده این افزونه به صورت مجزا بدون نیاز به نصب وردپرس جدا بخش هایی برای سایر زبان هایی که اضافه می کنیم در همون سایت و دامنه ایجاد می کنه و در کنار همون مطلب فارسی که روی سایت فارسی هست این قالبیت رو به مدیر سایت میده تا مطلب رو مجددا برای دیگر زبان ها در همون قسمت وارد کنه یعنی کاملا اختصاصی توسط مدیر به طور دقیق محتوا ترجمه میشه. بعد از ایجاد کلیه بخش ها وقتی بازدید کننده سایت شما در حال خواندن مثلا مطلب ” سایت چند زبانه با وردپرس ” هست در همون صفحه که پرچم های هر کشور قرار داده شده روی هر نرجمه کلیک کنید دقیقا همون مطلب با زبان مورد نظرش باز میشه براش.

ترجمه در افزونه WPML به چه صورت می باشد ؟

در بالا اشاره شد که ترجمه توسط مدیر سایت دستی وارد میشه و این افزونه ترجمه رو به صورت خودکار انجام نمیده , بعد از نصب و تنظیمات لازم افزونه مثلا می خوایم برگه های موجود در سایت رو برای زبان عربی , ترکی , انگلیسی آماده کنیم , زبان ها در ابتدا که افزونه رو تنظیم می کنیم انتخاب میشن بعدش که به قسمت برگه ها در وردپرس بریم در کنار نام هر برگه به تعداد زبان های انتخاب شده یک علامت + وجود داره همراه با تصویر پرچم که بالاتر مشخص شده روی هر + که کلیک می کنیم صفحه ویرایش برگه میاد که می تونیم همون نوشته که مثلا فارسی هست رو انگلیسی بنویسم با عنوان / آدرس و محتوای کاملا تفاوت.

در ابتدا نوشته اشاره شد که این افزونه ترجمه سایت با کلیه قالب های وردپرس روز دنیا سازگاری داری , کلیه قالب هایی که در تم فارست ارائه میشه با این پلاگین برای چند زبانه کردن سایت سازگار میشن , قالب های وردپرس موجود در بیگ تم هم به همین صورت همگی با این افزونه برای چند زبانه شدن سایت پشتیبانی می کنن که در قسمت توضیحات هر کدوم اشاره شده.

Wpml plugin for Multilingual WordPress website

This WordPress plugin is the most powerful feature of this plugin is to add multilanguage to your WordPress site, if the site is a company, a professional news overall for you and you want a multilingual site with WordPress WordPress wpml plugin implementation, we recommend.

برخی از این قالب ها

  • قالب وردپرس Avada
  • قالب وردپرس یونیک
  • قالب وردپرس Be
  • قالب وردپرس انفولد
  • قالب وردپرس خبری saladmag
  • قالب وردپرس فروشگاهی بلاسزوک
  • قالب وردپرس شرکتی Mx
  • قالب وردپرس چند منظوره انویژن
  • قالب وردپرس آلترنا
  • قالب وردپرس الیژن
  • قالب وردپرس sarraty
  • قالب وردپرس circle
  • و همچنین می توانید دیگر موارد رو در بخش قالب وردپرس مشاهده کنید

کلیه قالب هایی که دربالا اشاره شد همگی با افزونه WPML سازگاری دارن.

افزونه wpml
افزونه wpml

افزونه ای که برای فروش گذاشته شده به صورت پکیج می باشد و شامل 13 پلاگین هست یکی افزونه اصلی wpml  و 12 افزونه بقیه امکانات جانبی هست که در صورت تمایل می تونید ازشون استفاده کنید , فایل راهنمای فارسی و آدرس ویدیو آموزش کار با افزونه.

توجه :پشتیبانی فایل مارکت شامل نصب و راهندازی افزونه نمی باشد اگر اشنایی با نصب و راه اندازی دارید خرید کنید 

افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس WPML

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.