پاورپوینت تعریف و اصول مدیریت عملکرد

پاورپوینت تعریف و اصول مدیریت عملکرد

اندازه: 2.1MB

تعداد صفحات: 225

نوع فایل: پاورپوینت ،

دسته بندی:

قیمت: 19500 تومان

تعداد نمایش: 611 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پاورپوینت تعریف و اصول مدیریت عملکرد
این پاورپوینت در مورد تعریف مدیریت عملکرد، مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها در 225 اسلاید زیبا شامل تعریف و مقدمه،مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها،مدیریت عملکرد،اصول سيستم مديريت عملكرد،تعریف مدیریت ،عملكرد چيست،عوامل موثر بر عملکرد،مدیریت و رهبری،تمركز بر مديريت عملکرد،اندازه گيري عملكرد و چرخه مديريت،ارزیابی عملکرد،ويژگي هاي سيستم مديريت عملكرد،مشكلات اندازه گيري عملكرد،برنامه هاي ارزيابي عملكرد ….می باشد.

*ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.

*مدیریت فرایند به کارگیری مؤثرو کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعا باید گفت ؛که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگررا ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است . و بخشی را که موجب به کار بستن اندوختها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند. «به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن .»

*عملكرد به عنوان يک مفهوم چالشي و پيچيده

*ذي نفعان متفاوت (مصرف كنندگان، ارائه دهندگان، دولت و … ) با علايق و اولويت هاي متفاوت
*به سختي اندازه گيري مي شود.
*قبل از دهه 1980 اندازه گيري عملكرد بندرت صورت مي گرفت.
*با افزايش فشار از جانب افكار عمومي براي پاسخگويي، به اندازه گيري عملكرد توجه بيشتري شد.
* اطلاعات سخت (hard information) در مورد شاخص هاي عملكردي
*اطلاعات  نرم  (soft information)(داده هاي كيفي مثل ديدگاه كارمندان)
*يک ارزيابي عملكرد فقط با يک معيار اندازه گيری نيازهاي تمامي استفاده كنندگان نهايي را برآورده نمي كند
اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.