پروژه و تحقیق روش های پاکسازی ذهن

پروژه و تحقیق روش های پاکسازی ذهن

اندازه: 870kb

تعداد صفحات: 35

نوع فایل: ورد ،

دسته بندی:

قیمت: 18000 تومان

تعداد نمایش: 765 نمایش

ارسال توسط:

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پروژه و تحقیق روش های پاکسازی ذهن

این تحقیق در مورد روشهای پاکسازی ذهن در 35 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش با عناوین روشهای پاکسازی ذهن،ذهن،سم زدایی ذهن،اصول پاکسازی ذهن،روش آرام سازی ذهن،پاکسازی عمیق درون،افزایش RAM ذهن،پاکسازی افکار،روابط سمی،مراحل آرام کردن ذهن،عقاید سمی،خالی کردن ذهن با استفاده روش بیرون ریزی ذهن و منابع می باشد.

این تحقیق در مورد روشهای پاکسازی ذهن در 38 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش با عناوین روشهای پاکسازی ذهن،ذهن،سم زدایی ذهن،اصول پاکسازی ذهن،روش آرام سازی ذهن،پاکسازی عمیق درون، RAM ذهن،پاکسازی افکار،روابط سمی،مراحل آرام کردن ذهن،عقاید سمی،خالی کردن ذهن با استفاده روش بیرون ریزی ذهن و منابع می باشد.

همچنین داریم:

فهرست

مقدمه. 2

چرا یافتن آرامش و لذت دشوار است؟. 3

پاکسازی عمیق درون.. 4

روش هایی شگفت انگیز برای آرام کردن ذهن.. 11

راهنمای ساده برای پاکسازی درونی.. 12

فواید سم زدایی.. 16

افزایش RAM ذهن.. 19

خالی کردن ذهن با استفاده روش بیرون ریزی ذهن.. 20

پاکسازی افکار 26

روابط سمی: 31

عقاید سمی: 31

تعهدات سمی و بیش از اندازه: 32

متهم به گناه! 32

مراحل آرام کردن ذهن: 32

نکات راهنمايي کننده 35

هشدارها 36

منابع.. 37

 

آیا معمولاً احساس راحتی و آرامش می‌کنید؟ آیا هر روز سرشار از لذت هستید، طوریکه انگار هیچ مشکل یا درد احساسی ندارید؟ اگر اینطور است، مستقیماً به سراغ قسمت نظرات بروید و رمز کارتان را با ما در میان بگذارید. ما وقت زیادی را صرف غیبت، بد زبانی به دیگران، قضاوت در مورد دیگران و یافتن اشتباهات دیگران میکنیم و جذب افکار منفی مثل حسادت، گناه یا ترس میشویم و بدنبال بهانه ای برای مخفی کردن احساسات واقعی خود می گردیم. میدانم که همه این ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند به نظر خیلی بد و اغراق آمیز میرسد، اما اگرما واقعاً به خودمان، اندیشه هایمان و حرف هایمان بنگریم متوجه خواهیم شد که تقریبا هر روز آگاهانه و ناآگاهانه خیلی از این کارها را انجام میدهیم.  اگر هنوز مشغول خواندن هستید، پس جزء اکثریت مردم هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر، آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر تلاش می‌کنند. بااینحال به نظر چالشی غیرممکن می‌آید و در آخر بخاطر شکست در این راستا خودمان را از نظر ذهنی تنبیه می‌کنیم و به این نتیجه می‌رسیم که، «اصلاً من برای با آرامش زندگی کردن آفریده نشده‌ام.»اگر مشغول خواندن این مقاله هستید شما نیز در زمره تعداد بیشمار افرادی هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر تلاش می کنند و آرزو یک زندگی آرام و لذت بخش را دارند. البته تا زمانی که ما در ذهنمان خود را به خاطر شکست سرزنش میکنیم و به خود میگوییم ” من برای زندگی در آرامش ساخته نشده ام، ” رسیدن به این آرزو شبیه یک نبرد سخت است. بگذارید بگویم که این مربوط به ما نیست، این فقط به خاطر نیازهای سریع زندگی امروزی است که باعثشده ما به راحتی گیج و سردرگم شویم، و در نتیجه موقتاً ارتباطمان را با ذات و طبیعت مان از دست بدهیم. البته اگر بگردیم راهی برای رهایی از این نوع زندگی هست. هدف این مقاله معرفی تکنیکی ساده برای ایجاد آرامش، لذت و روشنایی بیشتر در زندگی شماست.

اگر به مشکلاتتان نگاه کنید متوجه می شوید که ریشه بسیاری از مشکلات در ذهن شماست. قضیه این است: یک سری وقایع بیرونی اتفاق می افتد، ما تصمیم میگیریم که تنها بخشی از داستان را ببینیم، سپس موقعیت را به گونه ای تفسیر میکنیم که باعثیک سری تضاد ذهنی در ما می شود و نتیجه آن شکلی از ناراحتی درونی است.

اگرچه گفتن این جمله که ” مشکلاتت را دور بریز ” آسان است اما ما و شما میدانیم که به این سادگی هم نیست. ما سال های سال شرایط را برای جذب مشکلات و کشمکش ها فراهم کرده ایم. آنقدر که راهکار ساده ” فکر نکردن در مورد مشکلات ” خیلی در ما موثر نیست. ما به ابزاری نیاز داریم که به ریشه مشکلات ضربه بزنیم.

بیایید کاری را امتحان کنیم. برای یک یا پنج دقیقه چشمهایتان را ببندید و این مدت این مفهموم را مرور کنید که شما سکوت و آرامش میخواهید و نمی خواهید این افکار شما را پریشان کنند.(خواندن را متوقف کنید و این کار را انجام دهید.). خب چه اتفاقی افتاد؟ شاید متوجه شده باشید که لحظه ای که ساکت شدید افکار شروع به خودنمایی کردند – افکاری بی ربط و بی نظم. این افکار نوعی پریشانی هستند که از سکوت درونی ما سر بر می آورند.

این فقط یک تجربه بود که ما با اراده خود ذهنمان را زیر نظر گرفتیم و تلاش کردیم آرام شویم، اما نتوانستیم. حالا فضای درونی خود را وقتی که روز خود را میگذرانیم، بی خبر از افکار آلوده ای که وارد ذهن ما میشوند، تصور کنید.

 

اين فقط قسمتي از فایل است . جهت دريافت کل فایل ، لطفا آن را خريداري نماييد
اگر تمایلی به پراخت انلاین ندارید می توانید مبلغ فایل را به شماره کارت واریز کنید و رسید را به واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه
خرید این محصول از دکمه مقابل:
یا تلگرام ارسال کنید تا براتون ایمیل بشه .

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شودو یک نسخه برای شما ایمیل می شود.

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.