روش های تضمینی برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ

روش های تضمینی برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ

افزایش بازدید تارنگار و وبسایت تقسیم جدانشدنی نگرانی مدیران وبسایت ها میباشد.در این مقاله قصد داریم به شما روش های امروزین افزایش بازدید را آموزش دهیم.

افزایش بازدید دارای روش های گوناگونی میباشد. طریق هایی که برخی از انها به کلاه سیاه معروف هستند و برخی روش های با تاثیر طولانی مدت به روش های کلاه سفید سرشناس هستند. این انحاء از ابتدای ایجاد سایت ها و وبلاگ ها مبتلا تغییر شده اند هرساله طبق فاکتورهای گوناگونی همچون : بازخود کاربران,علایق کاربران و تغییرات اجتماعی این روش ها مبتلا تغییرات بزرگ و کوچکی می شدند.

در این مقاله ما به بررسی روش های امروزین افزایش بازدید را تعلیم خواهیم پرداخت شیوه هایی که با اتمام دادن انها شما میتوانید بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش بازدید داشته باشید البته روش های ارائه شده احتیاج به رسیدگی و صبر زیاد دارند و زمان مشاهده دگرگونی ها بین یک هفته تا یک ماه میباشند ولی با سپریدن این کارها سایت خود را به احسان بهینه سازی کرده اید و بازدید کننده های خود را راضی نگه میدارید.

مقالات افزایش بازدید شامل ۳ دسته خواهند بود که در سر فصل های زیر رائه خواهند شد:

۱. سایت شما : ارائه راه کارهایی برای افزایش بازدید از راه سایت یا تارنگار خودتان.این روش ها معمولا بسیار ساده هستند به راحتی میتوان انها را اتمام داد.

۲. دیگر سایت ها : مسیر کارهایی برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های دیگر.این انحاء مشکل بوده و پیش احتیاج انها رعایت تمامی موارد نوشتار اول میباشند.

۳. شبکه های اجتماعی: اهمیت شبکه های اجتمای بحث همیشگی و ثابت بوده است در این سری مقالات به ارائه مسیر کارهایی برای افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی میپردازیم.

بخش نخست : سایت یا بلاگ شما

۱.محتوای خلاقانه : از ابتدای شروع اپدیت جدید گوگل به نام گوگل پاندا ( Google Panda ) یک جستار وسط تمامی کسان صاحب عقیده مشترک بوده است و آن هم محتوای وبسایت و وبلاگ میباشد.

سعی کنید همیشه آفریننده درونمایه باشید دوران شیرین کپی پیست فراموش شده است در حال حاضر برنده کسی است که همش در اندیشه برپایی یک محتوای خلاقانه است نه کسی که در فکر پیدا کردن سایت های جدید برای کپی کردن مطالب.

زمانی که کاربر وارد سایت شما میشود خیلی سریع به آخرین پست های شما نگاه میکند.۳ خط اول تمامی نوشته های شما مهم ترین نقش را در جذب بازدید کننده به عهده دارند.

۳ خط اول به عنوان معرف مطلب شما هستند این خطوط میتوانند به همان اندازه که برای شما سودمند هستند مضر نیز باشند.سعی کنید مطلب خود را توضیحاتی کوتاهی ولی جالب آغاز کنید از ساحل این موضوع سرسری نگذرید و فراموش نکنید که افزایش بازدید بدون نگه داشتند بازدید کننده های باستانی شدنی نیست.

نکات مهم :

محتوای پست های شما باید بدون غلط املایی باشد

محتوای پست ها باید رسا و کامل باشد و هر موضوعی که پیش درآمد میشود لغایت جایی قبل برود که پذیرش های احتمالی کاربران را در بر بگیرد

زمان ارسال مطالب خیلی مهم است. مدیریت سایت HubSpot با رسیدگی بیش از ۲۰ هزار وبلاگ و وبسایت که در سیستم انها ثبت اسم کرده اند اعلام کرده که بهترین موعد ارسال مطالب بامداد بین ساعت ۹ لغایت ۱۱ میباشد در این بازه ی زمانی شما میتوانید بیشترین آمارگرفتن بازدید کننده را به سایت خویش جذب کنید.

۲.طراحی حرفه ای: طراحی چیره دست و بنیادین یکتا از مهم ترین شیوه های جذب بازدید کننده میباشد.کاملا روشن است که ورود کاربر به سایت کافی نیست و ما باید محیطی را برپایی نماییم که کاربر در سایت ما بماند و بعدا دوباره به سایت ما راز بزنید.حالت ایده ال برای هر مدیر ویسایت آن است که بازدید کننده سایت را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کند. احد از طریق های رسیدن به این قصد داشتن طراحی بنیادین و چیره دست است.

وقتی کاربری وارد سایتی میبشود اولین نکته ای که عقیده او را جلب میکند سمت راست صفحه است ( البته این موضوع در سایت های انگلیسی زبان و یا سایت هایی که از چپ به راست مینویسند متفاوت است) سپس انها به Mouse خویش نگاه میکنند که به چه سرعتی در سایت شما میتواند حرکت کند و آیا افکت های بسیار در سایت شما باعث کندی در حرکت میشود یا نه؟برای اثابت این جستار وارد اکانت خود در گوگل انالیتیکز بشوید و در بخش On Page Optimization چک کنید که کدام دسته ها بیشترین کلیک را داشته اند.

کاربران CSS3 را زیاد دوست دارند زیرا با رفرش کردن صفحه لازم نیست مقدار زیادی حجم صرف لود شدن عکس ها اضافی بکنند اما کاربران به هیچگونه سایت هایی که کاملا از CSS 3 ساخته شده اند را برادر ندارند زیرا بسیاری از افکت ها باعث رنجانیدن شدن چشم کاربر میشوند.در نوشتار اشتباهات رایج سئوسازی وبسایت های ایرانی روشنگری دادیم که سعی کنید استفاده از CSS 3 را در بی گمان معمول رعایت کنید.

۳.مردمی بودن:یکی اصول روانشناسی میگوید که اگر میخواهید مورد قبول جامعه واقع شوید باید سعی کنید از مردم باشید و طبق علایق انها رفتار کنید این اصل در دنیای مجازی هم کاملا رعایت میشود اگر میخواهید سایت شما افزایش بازدید پیدا کند کوشش کنید متعلق به چه که مردم دوست دارند کلام بگویید.همیشه به یاد داشته باشید که از وسط مردم باشید و برای مردم باشید.

۴.نگران این نباشید که بازدید کننده چقدر دارید نگران این باشید که بازدید کننده های شما به چه میزان در سایت شما میمانند:تعداد بازدید کننده های شما در یک روز اثر دهنده ی این نمیباشد که شما موفق بوده اید یا خیر بلکه میزان کابرانی که به سایت شما برمیگردند نشانه کامیاب بودن یا نبودن شما هستند.مهم تر از تعداد کاربرانی که به سایت شما بازمیگردند زیرا برای هر سایتی آن گروه از بازدید کننده ها که به Returning Visitors شناخته میشوند دارای اهمیت هستند.

۵.خبرنامه: گرد از اصول جذب بازدید کننده خبرنامه میباشد.شما با برپایی خبرنامه و اخذ اطلاعات کسان و ارسال واپسین خبرها به ایمیل افراد انها را به بازدید کننده ی ثابت خویش تبدیل میکنید.در صورتی که شما اصول ایمیل مارکتینگ را رعایت کنید نرخ تبدیل شما بالا رفته و در جذب بازدید کننده موفق خواهید بود.

۶.از بلاگ استفاده کنید: کاربران بلاگ را اخ دارند همیشه نام بلاگ حس متفاوتی در کاربران ایجاد میکند زیرا تعریف بلاگ با سایت متفاوت میباشد و کل چیز در بلاگ کوتاه اما کامل است.اسلاگ وبلاگ هم از نظر موتورهای جستجو و هم کاربران متفاوت است و مطالب این دسته را بیشتر مورد مطالعه و بررسی پیمان میدهند.

۷.تکلیف خودتان را با قصد سایتتان مشخص کنید: بسیار دیده میشوند سایت هایی که اغاز به کار میکنند بدون منظور اگر شما از این دسته سایت ها دارید هیچ وقت دیر نیست کوشش کنید هر چه زودتر هدف خود را مشخص کنید.پس از برگزیدن منظور شما باید واژه ها مهم خود را مشخص کنید و طبق همین کلمات شروع به نگارش مقالات کنید و همیشه به یاد داشته باشید که کاربران بر بنیاد کلمات مهم شما سایت شما را می شناسند هر سایتی در ذهن هر کاربری به چند کلمه کوتاه خلاصه میشود اگر شما بتوانید این واژه ها را خودتان در ذهن کاربر جا بیاندازید به یک منظور بزرگ دریافتی اید.خیلی مشکل هست که شما بتوانید ذهن و گونه تفکر یک انسان را تغییر بدهید اما اگر شما بتوانید در برخوردهای نخست یک تصور ویژه و متفاوت در ذهن کاربر ایجاد کنید بازدید کننده ی مقاوم خویش را ایجاد کرده اید.

۸. به مطالب عکس ها گرافیک و جدول اضافه کنید: به کارگیری عکس ها و شمردن بسیار مفید میباشد. نخستین و مهم ترین فایده آن این میباشد که عکس ها و امار به مطالب شما اعتبار میبخشد.شاید شمار بسیار زیادی مشابه مطلب شما موجود باشد اما اگر از تصاویر استفاده کنید به بازدید کننده ها اثر میدهید که متفاوت هستید.همچنین با به کارگیری تصاویر شما میتوانید از انها نیز ورودی به دست بیاورید.Bing Images و Google Images مهم ترین منابع جستجوی رایج در وسط کاربران اینترنتی هستند به دست آوردن بازدید از این دو منبع زیاد مهم میباشد زیرا فقط سایت هایی بازدید کننده خواهند گرفت که به اصل بهینه سازی عکس ها دقت کنند. اگر شما سایتی دارید که فقط میخواهید تصویر قرار دهید به کارگیری Flicker را فراموش نکنید.

از دیدگاهی دیگر بازدید کننده ها زیاد علاقه ندارند که مطالب طولانی و بدون تصویر را بخوانند و برادر دارند همه مطلب را به چهره تصویر ببینند الی بهتر متوجه شوند.

۹. به امار دقت کنید: آمار و متوجه شدن امار در سئو زیاد مهم میباشند.درست و دقیق متوجه شدن امار میتواند برای شما بسیار سودمند باشد زیرا هر دسته مثبتی در امار و نتایج به یک علت منطقی برگشت دادن داده میشود و شما میتوانید با رسیدگی و سعی در تقویت آن بخش مثبت مایه ترقی سایت خود بشوید.به تصویر ذیل دقت کنید:

نحوه افزایش بازدید سایت,اموزش افزایش بازدید سایت

دقت داشته باشید در صورتی که شما به امار دقت نکنید کامیاب نخواهید بود

نکته ی اول در تصویر بالا ان میباشد که حتما از آمارگیر گوگل انالیتیکز کاربرد کنید.

نکته ی دوم و مهم در مورد بخش هایی است که با فلش متمایز شده و به انها اشاره شده است.اگر دقت کنید شمار ورودی های جدید از ان سایت ها بالای ۸۰ درصد میباشد این به شما پرتو میدهد که این سایت ها میتوانند برای شما به عنوان یک Referrer خوب باشند پس کوشش کنید از این سایت ها اغلب ورودی بگیرید شیوه های گوناگونی هم وجود دارد که ساده ترین انها تبلیغات متنی و یا بنری میباشد شما در ضمن میتوانید با این سایت های تبادل لینک هم بکنید.

دقت داشته باشید چنانچه شما به امار دقت نکنید کامیاب نخواهید بود.

۱۰.ارجاع بدهید: وب برای این ساخته نشده است که فقط متن و تصویر باشدوب ساخته شده است که لینک باشد.کاربران وقتی پست های شما را میخوانند بیشتر از هر چیز منبع میخواهند انها اغلب مطالبی را مورد قبول میدانند که به منابع معتبر برگشت دادن داده شوند.

مهم نیست که بازگردانیدن شما به یک پست درونی باشد و یا بیگانه مهم این است که بازدید کننده بدست شما به تقسیم های دیگر منتقل شود.شما باید سعی کنید بازدید کننده را به تعقیب سوژه خود بکشانید بهترین کار هم برگشت دادن دادن ها میباشد که بازدید کننده اغلب بخواهد.بیشتر خواستن بازدید کننده مایه میشود به سایت شما دوباره راز بزند و یا به سایت های سایر برود.

در پیوستگی مقاله میخواهیم به شما روش هایی را آموزش بدهیم که چگونه از طریق دیگر سایت ها بازدید سایت خود را افزایش بدهید.

11. نویسنده مهمان باشید

آسان ترین و بهترین راه مطرح شدن در دنیای نت مشارکت با دیگر وبسایت ها میباشد. وبسایت هایی که به صورتی به موضوع شما تقریبا هستند.در ایران مساله ی نویسنده ی مهمان بودن هنوز جا نیوفتاده است.متاسفانه بسیاری از وبمسترها معتقد اند که با نوشتن پست در تارنگار ها دیگران به خویش خیانت کرده اند.

نکته ی جالب اینجاست که اگر انها شروع کننده به نگارش یک پست برای وبسایتی دیگر اغلب اوقات به این نتیجه میرسند که این پست بسیار عالی است و در وبسایت خودشان بهتر نتیجه خواهد عدل بعد پست را در وبسایت خویش منتشر میکنند و متاسفانه مشاهده میشود که پست ها اصلا مورد پروا کاربران قرار نمیگیرید.

نویسنده مهمان بودن از ۳ عقیده مهم میباشد:

– شما با نوشتن پست در وبسایت های دیگران خود را علاوه بر کاربران تغییر ناپذیر به سایرین نیز شناسایی میکنید اگر ویسایتی که شما در ان پست مینویسید دارای شرایط احسان باشد یک پست ساده از شما میتواند تعداد بسیار زیادی کاربر به سوی وبسایت شما روانه کند.

– یگانه از بهترین و جدید ترین طریق های لینک بیلدینگ نویسنده بودن در وبسایت ها دیگران میباشد.شما با ارسال پست خویش به وبسایت سایرین در عمل یک لینک از وبسایت خویش هم از ان سایت گرفتن میکنید.فکر کنم تبادل دادگرانه ای باشد در قبال نگارش پست خوب شما لینک خوب دریافت میکنید که میتواند برای شما زیاد مفید باشد.

– اخرین و مهم ترین انگیزه مهم بودن مؤلف مهمان بودن این است که شما پرتو میدهید چیره دست هستید.کاربران وب علاقه ی خاصی به مدیران چیره دست دارند.مدیران حرفه ای کل چیز را برای خود نمیخواهد بلکه انها بر این ایمان هستند که هر چه در دنیای مجازی موجود هست باید بین کل تقسیم شود و رقبات تندرست سرلوحه ی کار انها میباشد.انها میخواهند در کنار رقابتی که دارند با دیگران همکاری نیز داشته باشند برای هدفی بزرگتر از معروف شدن خود و وبسایتشان.

12. با عقیده گذاشتن در دیگر سایت ها خویش مشترک بحث ها کنید

قدیمی ترین شیوه جذب بازدید کننده از دیگر وبسایت ها نگارش نظر میباشد.سعی کنید از طریق آلت هایی مشابه FollowerWonk ویا Google Reader/Blog Search در مورد خواننده های فید دیگر وبسایت ها اطلاعاتی توسط اورید.سپس با به دست اوردن این امار در وبسایت های مفید و دارای عضو فید بالا عقیده بگذارید.نظر دادن در سایر وبسایت ها دارای اصولی میباشد که به ان Comment Marketing میگویند.شاید جالب باشد بدانید که نیمی از کامنت هایی که در تارنگار ها ثبت میشوند اسپم هستند و حائز هیچ ارزشی نمیباشند.

13. عضویت در سایت های پرسخ و پاسخ ( Q&A )

این سایت ها متاسفانه در ایران بسیار ناچیز میباشند ولی نایاب نیستند.نمونه ی معروف انها داناترین میباشد.شما با عضویت در این وبسایت ها میتوانید دانش خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.همچنین توسط کاربران شناخته خواهید شد.اگر پاسخ های شما قانع کننده باشد شما به عنوان یک فرد اگاه شناخته خواهید شد و سایت شما به عنوان مکانی شناخته خواهد شد که کاربران میتوانند دشواری ها خود را ذکر کنند و یا به مطالبی بربخورند که منشا انها فرهنگ شما میباشد.یک نمونه ی بیگانه خوب سایت Yahoo! Answers میباشد.

14.عضویت در تالارهای گفتگو

تالارهای تبادل نظر پرچمداران وبسایت های WEB2 میباشند.وبسایت هایی که کاربر محور هستند.این سایت ها امکان پرسش و پاسخ,به اشتراک گذاشتن اطلاعات و معرفی را به کاربران خود میدهند.تمامی امکانات نامبرده میتوانند برای شما فرصتی فراهم اورند که خود و وبسایتتان را به دنیای مجازی معرفی کنید.

در تمامی مواردی که تا اینجا بیان کردیم به شما روش هایی را شناسایی کردیم که خویش را معرفی کنید قدم نخست در به دست اوردن بازدید Brand سازی هست شما باید گزینش کنید که سایت شما شناخته شود و یا با اسم خودتان برند سازی کنید ما در سئوموز گزینش کردیم که به جای برند سازی به اسم فرد با اسم سایت برند سازی کنیم.

15. ثبت سایت در دایرکتوری ها

ثبت سایت در دایرکتوری ها برای شما بازدید بسباری نخواهند اورد. ولی دایرکتوری ها محل مناسبی هستند برای به دست اوردن لینک پسندیده و یکتا از اصول لینک بیلندیگ هم ثبت سایت در دایکتوری ها میباشد.

16.تبلیغات

این بخش حائز خرج است.اما شما نیاز نیست کار خاصی سپریدن دهید تنها کاری که شما باید اتمام دهید طراحی بنر میباشد و واریز هزینه به حساب سایت ها در قبال قرار دادن بنر شما.

انواع دیگری از تبلیغات هم وجود داره به چهره تبلیغات متنی که بیشتر برای توسط اوردن بک لینک قرار داده میشود.

و نوع اخر تبلیغات هم تبلیغات کلیکی میباشد که سرشناس ترین انها Google Adwords هست که به دلایلی در حال آماده حائز هزینه بسیار زیادی میباشد ولی کماکان مورد استفاده است.

17.News Coverage

در این مورد زیاد در نت فارسی بحث نشده است.خیلی چکیده بخواهیم روشنگری بدهیم شما باید شیوه هایی را پیدا کنید که سایت های خبری متفاوت برای شما تازه درج کنند.سایت های بسیار هستند که خبرهای وب پارسی را منتشر میکنند که معروف ترین انها Webna میباشد.شما با ارسال خبر خود میتوانید Network Coverage برای سایت برپایی کنید.

18.درخواست رسیدگی بدهید

جدیدا سایت های بزرگ بخشی راه اندازی کرده اند به نام بررسی و یا معرفی سایت.در این بخش شما با پرداخت خرج ای میتوانید از انها بخواهید سایت شما را مورد بررسی پیمان دهند و ان را در برگزیدن کاربران خویش پیمان دهند.

19.تبادل لینک و لوگو کنید

تبادل لینک هیچ وقت مورد توجه و علاقه ما در سئوموز نبوده زیرا اینکار تنها در نما نتایج مثبت دارد و در عمل فقط نتایج منفی برای شما خواهد داشت.اما هنوز هم تبادل لینک یک گذرگاه برای سرشناس شدن و به دست اوردن بازدید از سایت ها می باشد.اما تبادل لوگو کاری که اخیرا در میان وبسایت های پارسی زیاد رواج پیدا کرده زیاد سودمند می باشد.قاطعانه میتوان گفت که تبادل لوگو چندین مساوی تبادل لینک برای شما بازدید خواهد اورد زیرا کاربران برادر دارند به جای احضار متن به عکس ها نگاه کنند.این یک علاقه ی قدیمی و خدادادی در انسان است که پروا زیادی به عکس ها دارد.

20. شبکه های اجتماعی

بحث شبکه های اجتماعی به میزانی مهم و پیچیده میباشد که تصمیم گرفتیم ان را در پستی جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.اگر از اول ما را همراهی کرده باشید متوجه میشوید که ما همیشه بر اهمیت شبکه های اجتماعی پافشاری کرده ایم و سئو را بدون شبکه های اجتماعی بدون تاثیر میدانستیم.

نحوه افزایش بازدید سایت,اموزش افزایش بازدید سایت

روش های مدرن افزایش بازدید سایت و تارنگار

در این بخش به شما روش هایی را اموزش خواهیم داد که چگونه از طریق شبکه های اجتماعی ( Social Medias ) افزایش بازدید داشته باشید.

قبل از هر نوع توضیحی لازم است اولین و مهم ترین قانون تکاپو در شبکه های اجتماعی را بدانید.

قانونی نانوشته وجود داره که اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی موفق باشید شما باید خودتان و سایتتان را فراموش کنید اگر شما فرد مشهوری هستید اگر بهترین سایت دانشمند را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ سایت دیگری پیدا نمیشود اینها هیچ کدام در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از ملت و میان مردم باشید و برای انها فعالیت کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا حقیر بودن مهم نیست ان چیزی که مهم است نحوه ی کار و جنبش شما است.بسته به نوع کار و جنبش شما میتوانید سایت کوچک خویش را به یک سایت کبیر در شبکه های اجتماعی تبدیل کنید و بالعکس.

21. فیس بوک

بزرگترین شبکه اجتماعی دانشمند فیسبوک میباشد.که از افراد عادی لغایت افراد بزرگ سیاسی و اجتماعی در ان کار و جنبش دارند.نمونه حقیقی اهمیت فیسبوک را میتوان در انتخابات آمریکا نگریستن کرد جایی که باراک اوباما توانست با کار و جنبش در فیسبوک شمار زیاد زیادی طرفدار پیدا کند همچنین او توانست خود را به جوانان معرفی کند و اهداف خویش را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند ذکر کند.

اگر شما شرکت بزرگ یا کوچکی دارید و یا حتی یک سایت شخصی دارید باید در فیسبوک فعالیت کنید.زیرا شبکه های اجتماعی دسته جدانشدنی سئو میباشند و در سئوی نوین سئو بدون شبکه های اجتماعی بی معنی میباشد.

22. توییتر

استفاده از این شبکه اجتماعی بسیار میان همه ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت کاربرد چیره دست از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این میباشد که شما به راحتی میتوانید بیننده خویش را برگزیدن کنید یعنی شما اگر فرد خاصی را دلخواه دارید میتوانید او را Follow کنید و وانگهی اگر فرد خاصی هم به سوژه فعالیت شما علاقه مند باشد شما را Follow خواهد کرد.همچنین افرادی که در توییتر حاضر هستند در وسط فارسی زبانان به یک گروه ویژه چکیده میشوند.

یعنی گروه خاصی از کسان که اکثر انها وبمسترها و فعالان وب هستند در توییتر فعالیت متمرکز دارند این خود پرتو میدهد که هر کلیک بر روی یک لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک ارزش دارد.همچنین نکته ی جالب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد و در رقابت با فیسبوک عقب تر هست ولی گوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشانه میدهد که یک لینک از این سایت با این که Nofollow هم میباشد ولی حائز Authority زیاد بالایی میباشد.

23. گوگل پلاس

همه ما میدانیم که قوانین سئو را گوگل تعیین میکند خیلی کم قبل میاید که یاهو و بینگ و یا سایر موتورهای جستجو قوانین جدیدی را اضافه کنند.اما از دسته قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت و شمار لایک ها را در نتایج خویش دخالت عدل با کمی دیرکرد گوگل هم به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی خویش بود یعنی گوگل پلاس.

24. Pinterest

در مورد این شبکه اجتماعی در پست ۸ پیش بینی در باره سئو در سال ۲۰۱۲ توضیح دادیم. در این سایت هم مشابه توییتر شما میتوانید به راحتی مخاطب خویش را باره منظور قرار دهید و با مرتب کردن تصاویر در تقسیم های گوناگون به بازدید کننده ها نشان دهید که جوزه ی فعالیت شما در چه محدوده ای میباشد.

25. اشتراک گذاری پیاپی

اگر شما در توییتر تکاپو میکنید در بازه های زمانی مختلف به عناوین گوناگون پست های قبلی خویش را دوباره توییت کنید.شاید کمی شگفت به نظر برسد ولی کاملا واضح هست که ما همیشه نمیتوانیم تمام توییت ها را ببینیم شما با تکرار کردن پست های خویش به راستی به خود این امکان را میدهید ان گروه که ممکن است توییت شما را ندیده باشند انها هم ببینند.

26. Social Bookmarking

سایت های Social Bookmarking به سایت هایی گفته میشوند که مانند دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند اما این تفاوت که کاربران میتوانند پست ها و لینک های باره علاقه خود را در برگزیدن دیگران نیز قرار بدهند. این سایت ها میتوانند مقدار بسیار زیادی از بازدید را برای شما فراهم کنند.معروف ترین سایت های انگلیسی زبان در این باره Reddit و Digg میتوان برشمرد در زبان فارسی مانند ترین وبسایت ها این نوع وبسایت ها بالاترین میباشد.

27. StumbleUpon

StumbleUpon این امکان را فراهم میکند که شما ادب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.شما با ارسال مقاله خود در این وبسایت به گونه ای پست و ادب خویش را با گروه بزرگواری از کاربران اینترنت به اشتراک میگذارید.StumbleUpon نوعی وبلاگ میباشد که کاربران میتوانند به شما امتیار مثبت ( Thumb Up ) یا منفی ( Thumb Down ) بدهند.یکی دیگر از امکانات این سیستم این میباشد که کاربران میتوانند پست های وبلاگ شما را در تارنگار خود پیمان دهند.

28. وابستگی استوار کنید

فعال بودن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن لینک ها کافی نیست شما باید یاد بگیرید که با بقیه پیوستگی استوار کنید.شبکه های اجتماعی کبیر مثل فیسبوک و توییتر براساس برقراری وابستگی وسط کاربرها بنا شده اند.اگر شما در کار و جنبش خویش کوشش کنید با سایرین وابستگی برقرار کنید باعث میشود نه فقط به خود ان فرد بلکه به دوستان او هم وبسایت و خویش را معرفی کنید.

29. LinkedIn

این شبکه اجتماعی زیاد میان کاربران پارسی شناخته شده نیست.اما هر وقت اسمی از Social Marketing اورده میشود این سایت جزو اولین سایت هایی میباشد که باید در ان فعالیت کرد. این وبسایت در سنه ۲۰۱۱ کم و بیش به ۴۰۰ درصد افزایش بازدید از راه موبایل داشته.

30. Myspace

مای اسپیس پیش از فیسبوک و توییتر هم دوست داشتنی بود اما در آینده با امدن شبکه های اجتماعی جدید این سایت از مرکز توجه بیرون شد و حتی در یک بازه ی زمانی افت هم داشت.اما هنوز هم این وبسایت فضا عالی میباشد برای برپایی بستگی با بقیه افراد.سعی کنید از راه منوی Browse تعداد زیادی برادر برای خود اضافه کنید و سپس لینک وبسایت خویش را به اشتراک بگذارید.

2 نظر

پاسخ دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.